Izvēlieties tēmu un apakštēmu, kādā Jums radušies jautājumi vai neskaidrības:
Materiāls ir apmaksāts ar internetbanku vai bankas karti, bet nav saņemts
Atsevišķos gadījumos dažādu tehnisku u.c. iemeslu dēļ apmaksātie materiāli var nesasniegt klientu. Šādā gadījumā lūdzam to paziņot Klientu servisa centram, izmantojot zemāk pieejamo formu:
*) Kā izmantotā e-pasta adrese ir jānorāda tā, kuru izmantojāt, saskaroties ar problēmsituāciju, bet kā sava jānorāda tā, uz kuru vēlaties saņemt atbildi. Ja abas e-pasta adreses sakrīt (kā tas ir parasti), tad abos lauciņos norādiet vienu un to pašu!
**) Materiāla identifikators ir norādīts katra darba apraksta lapas labajā kolonnā, kur norādīti arī citi materiāla parametri – lejupielādes maksa, apjoms, u.tml.