Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Lietošanas noteikumi

Interneta bibliotēkas „Atlants” lietošanas līgums (noteikumi)

1. Terminu skaidrojums

Portāls – Interneta bibliotēkas "Atlants" mājas lapa ar adresi "http://www.Atlants.lv".
Klients – fiziska vai juridiska persona, kas izmanto kādu no Portālā piedāvātajiem pakalpojumiem.
CDI – SIA "CDI", reģistrācijas Nr. 40003589548, Interneta bibliotēkas "Atlants" īpašnieks.
Portāla piedāvātie pakalpojumi – iespēja par Portālā norādītu maksu saņemt publicētos materiālus, lai iepazītos ar to saturu, kā arī izmantotu saskaņā ar šī Līguma noteikumiem.

2. Portālā publicēto materiālu izmantošanas noteikumi

2.1. Portālā publicētie materiāli ir paredzēti izmantošanai izglītošanās nolūkā, to autortiesības ir aizsargātas saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem. Citējot kādu no kolekcijā esošajiem darbiem, atsauce uz konkrēto darbu un uz Portālu ir obligāta.
2.2. Portāla uzturētāji nekādi neatbild par datu bāzē esošo materiālu saturu – publicētajos materiālos paustais viedoklis ne vienmēr sakrīt ar Portāla veidotāju viedokli, un ne vienmēr Portālā publicētā informācija atbilst patiesībai. Personas, kas nav darba autors, bet iesūta darbu, tiek uzskatīta par darba autora pilnvarotu personu un tā pilnībā atbild par savām darbībām un pausto viedokli, publicēto informāciju likuma priekšā.
2.3. Jebkura Portālā publicēta materiāla pilnīga vai daļēja pārpublicēšana elektroniskā vai drukātā formā, kā arī tālāka izplatīšana ir aizliegta.
2.4. Klients Portālu var lietot tikai un vienīgi akceptējot šos lietošanas noteikumus.
2.5. Vienīgais likumīgais veids, kā iegūt portālā pieejamos materiālus, ir saņemot tos kā lejupielādes Portāla publiskajā daļā un kā Portāla tehnisko sistēmu sūtīto e-pasta pielikumus pēc šo Portāla pakalpojumu apmaksas saskaņā ar to izcenojumiem uz šo materiālu iegādes brīdi.

3. Klienta tiesības un pienākumi

3.1. Klientam ir tiesības saņemt Portāla pakalpojumus, par to veicot apmaksu saskaņā ar Portālā publicētajām šo pakalpojumu cenām Portāla pakalpojumu izmantošanas brīdī, kā arī saskaņā ar šo Līgumu un Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.
3.2. Klientam ir pienākums nodot Portālam patiesībai atbilstošus savas personas datus un pilnā apmērā piekrist Privātuma politikai.
3.3. Klientam ir pienākums kļūdainas apmaksas gadījumā par to nekavējoši ziņot CDI uz e-pastu support@cdi.lv.

4. CDI tiesības un pienākumi

4.1. CDI ir pienākums pēc pirkuma noformēšanas uz Klienta e-pastu, ja e-pasta adrese ir norādīta pareizi un šī opcija aktivizēta, nosūtīt pirkuma apstiprinājumu un pirkuma numuru, kā arī publicēt atbilstošu informāciju Klienta individuālajā Portāla profilā, ja tas Klientam ir izveidots un Klients pie apmaksas veikšanas ir ievadījis savus Portāla individuālā profila autorizācijas datus.
4.2. Gadījumā, ja Klients ir pārkāpis jebkuru no šī Līguma sekojošiem punktiem: 3.2, 3.3, 5.2, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 un 2.5, CDI ir tiesības piedzīt saistītos zaudējumus, tajā skaitā arī negūto peļņu, anulēt Klienta virtuālā konta atlikumu Portālā un dzēst Klienta individuālo Portāla profilu, kā arī nodot lietu attiecīgajām tiesībsargājošajām instancēm.
4.3. CDI pēc saviem ieskatiem informē Klientu par būtiskām izmaiņām un jaunumiem, kas saistīti ar Portāla darbību.

5. Apmaksas kārtība

5.1. Portāla pakalpojumu apmaksu var veikt ar kredītkartēm (Mastercard, Visa, American Express) un Latvijā izdotām debetkartēm (Maestro, Visa Electron), ja to izdevējbanka paredz maksājumus internetā, "Hansabankas" klienti, izmantojot "Hansabankas" interneta bankas ("Haza.net") tiešsaites norēķinus ("BankLink" sistēma), kā arī ar paaugstinātās maksas SMS palīdzību Klienti, kuriem ir pieejami mobilie telefoni ar pieslēgumiem tiem mobilo telefonu operatoru tīkliem, ar kuriem Portālā ir nodrošinātas norēķinu iespējas. Bez tam Klienti var norēķināties Portālā arī, izmantojot savu Portālā uzkrāto autoratlīdzību, virtuālā konta atlikumu un saderīgiem "CDI-kodiem" to derīguma laikā, kā arī Portāla dāvanu kartēm.
5.2. Citai personai izsniegtas maksājumu kartes un/vai maksājumu kartes datu izmantošana, tajā skaitā Portāla pakalpojumu iegādei, ir pretlikumīga. Par šādu noziedzīgu nodarījumu vainīgā persona var tikt saukta pie atbildības saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem, tostarp Krimināllikumu.
5.3. Ar citai personai izsniegtu maksājumu karti veiktā Portāla pakalpojumu apmaksa nedod tiesības uz šo Portāla pakalpojumu izmantošanu.

6. Portāla pakalpojumu piegādāšana un atmaksas noteikumi

6.1. Portāla pakalpojumi tiek piegādāti tiešsaistē uzreiz pēc apmaksas veikšanas, tādēļ pēc apmaksas veikšanas darījuma atcelšana nav iespējama un CDI neatmaksā Klientiem par Portāla pakalpojumiem samaksāto naudu, izņemot turpmāk šajā Līguma sadaļā minētajos gadījumos un kārtībā.
6.2. Lai sniegtu kvalitatīvus pakalpojumus, CDI nodrošina klientu servisu. Gadījumā, ja Klients saņēmis Portāla pakalpojumu nepilnīgi vai ir apamaksājis Portāla pakalpojuma saņemšanu, bet to nesaņem, Klients var informēt par to CDI ar Portālā nodrošinātā klientu servisa centra starpniecību un CDI darbinieki darba laika ietvaros (darba dienās no 9:00 – 18:00) izskatīs katru individuālu iesniegumu, kā arī mēģinās panākt, lai Klients saņemtu izvēlēto Portāla pakalpojumu, bet, ja tas nebūs iespējams, Portāla Klientu serviss nodrošinās Klientam iespēju pēc saviem ieskatiem bez papildus maksas izmantot alternatīvus Portāla pakalpojumus iepriekš iekasētās maksas apjomā.
6.3. Ja Klients Portāla pakalpojumu apmaksu veicis ar Hanzanet vai maksājumu karšu palīdzību un tiek konstatēta CDI izstrādāto sistēmu darbības kļūda, kā rezutlātā CDI saņēmis lielāku samaksu par Portāla pakalpojumiem kā pēc Portāla cenām uz apmaksas brīdi pienācās, Klients 5 (piecu) darba dienu laikā pēc apmaksas veikšanas var vērsties ar rakstisku iesniegumu pie CDI. Šādā gadījumā CDI pēc apstākļu noskaidrošanas atskaita Klientam nepareizi ieturētās naudas daļu. Gadījumā, ja vainojama kāda cita apmaksas procesā iesaistīta puse, piemēram, bankas, karšu apstrādes centra un starptautiskas karšu organizācijas datorsistēmas, CDI savu iespēju robežās cenšas palīdzēt Klientam atgūt nepareizi iekasēto naudu un, ja CDI no vainīgās personas saņem nepareizi iekasētās naudas summas atmaksu, CDI to pārskaita Klientam.
6.4. Ja Klients Portāla pakalpojumu apmaksu veicis ar paagstinātās maksas SMS, CDI nekādā gadījumā neatmaksā Klientam naudu un neatskaita atpakaļ Klienta mobilā telefona sarunu kredītu, jo CDI nav tādu tehnisku iespēju. Nepareizas Portāla pakalpojuma maksas iekasēšanas gadījumā, Klientam jāvēršas pie sava mobilo telefonu operatora ar attiecīgu iesniegumu.
6.5. Norēķinoties ar paaugstinātas maksas SMS, ja Klients 30 (trīsdesmit minūšu) laikā pēc apmaksas SMS nosūtīšanas nesaņem atbildes SMS, Klients var vērsties Portāla Klientu servisa centrā, norādot savu telefona numuru, SMS nosūtīšanas laiku un savu e-pasta adresi. Gadījumā, ja dati būs pareizi un CDI no Klienta tiešām būs saņemis attiecīgo/-ās SMS, Portāla Klientu servisa darbinieki nosūtīs vai darīs pieejamus Klientam apmaksātos Portāla pakalpojumus. Pretējā gadījumā Klientam jāpārliecinās, ka tas ir bijis spējīgs apmaksāt Portāla pakalpojumus (piemēram, tam ir pietiekošs sarunu priekšapmaksas kartes atlikums) un jāvēršas pie sava mobilā telefona operatora.

7. Nobeiguma noteikumi

7.1. Visus strīdus šā Līguma sakarā Puses risina sarunu ceļā, bet ja tādējādi risinājumu tās nepanāk, strīds tiek izskatīts Latvijas Republikas tiesā pēc Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties