Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:631993
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

2. „Realitātes – reālu notikumu un cilvēku – ienākšana reklāmās. (..) Bieži vien reakcija uz šāda veida informāciju ir robežu zudums starp realitāti un piedāvāto tēlu, tāpēc tas tiek uztverts kā reāli eksistējošs, līdz ar to ticamības pakāpe un reklāmas efektivitāte ir daudz augstāka.” 3
• Reklāmā atspoguļotā situācija ir veidota reālistiska, lai radītu spilgtu, emocionālu pārdzīvojumu. Puisītis ir nevis „kāds”, bet gan „11 gadīgais Kristians”. Turklāt, bērns reklāmā ir spēcīgāks „emocionālais ierocis”, nekā pieaugušais. Tiek radīta ilūzija par reālu tēlu, reālu notikumu. Šāda veida sociālo reklāmu tik pat labi var uztvert kā jaunākās ziņas, nevis reklāmas kampaņu – zūd robežas starp piedāvāto tēlu un realitāti. Tādā veidā tiek paaugstināta reklāmas efektivitāte un ticamības pakāpe ne vien radītajam tēlam, bet arī problēmai kā tādai.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1241326
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties