Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,49 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,00
Pirkt
Identifikators:797751
Vērtējums:
Publicēts: 26.06.2002.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Reizēm sāpīgi, bet patiesi ir vārdi, vistiešāk attiecināmi uz mūsdienās pastāvošo sabiedrības vērtību sistēmu un pastāvošo kārtību, ka darīts darbs nav darbs, ja par to neviens neko nezin.
Protams indivīdam, kurš spēj norobežoties no nemitīgā informācijas pieauguma un rīkoties tikai saskaņā ar sevi, šī frāze nav būtiska un ar to viņu arī varētu apsveikt, taču cilvēkam, kurš izvēlējies savu ceļu kādā izteikti sabiedriskā jomā vai sociālā zinātnē, nav iespējams izbēgt no sistēmas normām, un labākais veids, kā panākt efektīvu darbošanos, ir pielāgoties tām un izmantot tās savā labā. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,96 €
Materiālu komplekts Nr. 1112222
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sabiedrisko attiecību un reklāmas atšķirība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/797751

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties