Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,22 (11%)
Cena ar atlaidi*:
1,77
Pirkt
Identifikators:908060
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.01.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Arvien vairāk reklāmas paliek labvēlīgākas visām tautām. Varam novērot, ka reklāmās nav nekāda rasisma, dažādu tautu pārstāvji tiek iesaistīti reklāmās, iespējams tā cenšoties piesaistīt lielāku auditoriju. Ir vairākas reklāmas kurās šī vienlīdzība starp dažādu tautu pārstāvjiem tiek akcentēta.
Katrs nu cenšās kā māk to uzmanību piesaistīt tieši savai reklāmai. Lielu popularitāti ir ieguvusi reklāmas, kurās iesaista vai nu tieši konkrētā valstī atpazīstama persona, vai arī visā valstī pazīstama persona. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,53 €
Materiālu komplekts Nr. 1185685
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas īpatnības ekonomikas globalizācijas apstākļos”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/908060

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties