Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,28 (14%)
Cena ar atlaidi*:
1,71
Pirkt
Identifikators:473689
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Ja reklāmas izplatīšanas līdzekļa mērķis ir piespiest potenciālo pircēju izdarīt pirkumu, tad, mūsuprāt, ir lietderīgi izmantot reklāmu Daugavā, ka daļu no reklāmas kampaņas (citiem reklāmas veidiem palīdzībā), jo šī reklāmas būs nepietiekami, lai mudinātu pircēju izdarīt pirkumu. To var izmantot ka atgādinājuma reklāmu, ievietojot firmas logotipu.
Vides reklāmas Daugavā ietekme uz pircēju ir mazāk uzbāzīga salīdzinājumā ar tele-radio- reklāmu. Reklāmu vieglāk ignorēt, pieņemot to par pilsētas landšaftu. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,76 €
Materiālu komplekts Nr. 1179453
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas izplatīšanas līdzekļa loma pirkšanas lēmuma pieņemšanā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/473689

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties