Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:494147
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Es izvēlējos analizēt Rīgas Samariešu apvienības reklāmu “Akcija 1000 draugu”, jo tas ir mans radošais risinājums. Diemžēl tā pilnībā netika realizēta līdzekļu trūkuma dēļ.
Reklāma tiek veidota ar intrigas metodi –medijos vispirms parādās pirmā reklāma un tad nāk otrā reklāma kā pirmās reklāmas papildinājums, jautājuma atrisinājums.
Mediju risinājums – tā kā reklāma ir aicinājums ziedot, iepazīstināšanas fāzē tā vērsta uz lielām masām, tāpēc tā tika rādīta pirms panorāmas, un no drukātajiem medijiem – Diena, kā arī lielākais uzsvars tika likts uz tiešo reklāmu – vēstulēm. No šī aspekta arī bija vislielākā atdeve.


Drukātās reklāmas analīze
Viena - tumšs attēls, kur uz tumši zila vēsa fona var saskatīt lācēna un bērna zīmējumu – māju.
Otra - lācīti izgaismo silti oranža gaisma, fonā atrodas bērna zīmējums un ar baltiem burtiem ­ - akcijas pieteikums…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties