Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:129468
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.02.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mēs redzam tik daudz un dažādas reklāmas, kuras dažādos veidos rāda un mēģina piesaistīt mūsu uzmanību un ieinteresēt ar savu preci. Daudzas no tām rada vēlmi skatīties, klausīties un gala rezultātā šo preci iegādāties un “nobaudīt”, bet daudzas ir tādas, ka gribas, vienkārši izsakoties, “aizspiest acis un ausis” un pāris sekundes nogaidīt.
Reklāmās TV, radio, prese izmanto pārliecinošo komunikāciju. Pārliecināšanas procesā šķir 3 svarīgus faktorus:
1) komunikatora īpašibas;
2) ziņojuma īpatnības ;
3) auditorijas īpatnības.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1113136
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties