Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:419185
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.12.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Tirgus tendence un tirgus segmenta definīcija.
Pietiekamu preču apgrozījuma apjomu, lai gūtu plānoto peļņu, tuvākajos gados var sasniegt tikai tādā gadījumā, ja orientējamies uz vidējā pircēja līmeni, tirgojoties ar precēm par mērenām cenām, tās elastīgi diferencējot pielāgojoties tirgus prasībām.
Pircēji preci izlieto dažādi un to iegādājas dažādu motīvu dēļ. Tāpēc pariezāk būtu iedalīt pircējus pēc šiem pirkšanas motīviem, kā arī pēc citām pazīmēm.
Tirgus segmenta definīcija bāzējas uz sekojošiem principiem:
ģeogrāfiskais (kur dzīvo pircēji);
demogrāfiskais (vecums, dzimums u.c.);
sociāli ekonomiskais (ienākumu līmenis, profesijas);
kultūras (izglītība, reliģija u.c.)
personas raksturojums (dzīvesveids, rakstura tips).…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties