Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,37 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,12
Pirkt
Identifikators:758835
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma ir neatņemama mārketinga sastāvdaļa. Tā ietekmē miljoniem cilvēku visā pasaulē gan ar radio, gan televīzijas, gan laikrakstu starpniecību. Īpaši daudz reklāmu ir televīzijā, kas tiek uzskatīta par vienu no labākajām vietām, kur popularizēt savu preci vai pakalpojumu. Reklāmas nozare ir viena no pelnošākajām - 2007. gadā reklāmas izdevumi bija ap 150 miljardiem dolāru ASV un aptuveni 385 miljardiem dolāru pasaules mērogā.
Televīzijas reklāmas tiek uzskatītas par visefektīvākajām, jo spēj aptvert ļoti lielu patērētāju loku. To parāda arī augstās cenas, kādas prasa TV kanāli par to iekļaušanu raidlaikā, īpaši, populāru šovu vai raidījumu pārtraukumos. Piemēram, ikgadējā Super Kausa (Super Bowl) izcīņas futbola spēle ASV ir labākais laiks, lai reklamētu kādu preci vai pakalpojumu, jo šo pasākumu televīzijā vēro aptuveni 90 miljoni skatītāju. 30 sekunžu klips spēles laikā 2008. gadā maksāja 2.7 miljonus dolāru, 2009. gadā – 3 miljonus, bet 2010. gadā, iespējams, maksās jau 3.01 miljonu dolāru. Televīzijas reklāmas cena bieži vien ir atkarīga no tā, kādā laikā un kādu pārraižu pauzēs tā tiek rādīta, piemēram, populārā ASV šova “Izdzīvotājs” fināla laikā viena reklāma maksāja 1 milj. dolāru, spēles “Gribi būt miljonārs?” pauzēs 750 000 dolāru, seriāla “Grejas Anatomija” starplaikos - 419 000 dolāru, bet “CSI” veidotāji prasīja 248 000 dolāru. Tādi televīzijas kanāli kā ABC, NBC un CBS katru gadu gūst aptuveni 10 miljardu dolāru lielu peļņu tikai no reklāmu pārraidīšanas ēterā. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmu izmaksas un ierobežojumi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/758835

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties