Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,52 (13%)
Cena ar atlaidi*:
3,47
Pirkt
Identifikators:392466
Vērtējums:
Publicēts: 04.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmu „Somu mājas Mārupē ar dāvanu Honda Civic” apskatīšu ar Efektu hierarhijas modeļa palīdzību.
1.Vispirms jāapzinās šī produkta esamība, kā arī tas, vai maz potenciālajam klientam šis produkts ir nepieciešams, jo, ja runa ir par tādu nopietnu pirkumu kā māja, tad uzskatu, ka, lai šī reklāmu vispār pievērstu klienta uzmanību, viņam ir jāapzinās, ka viņš grib pirkt māju. Tad, ja potenciālais klients ir apzinājies, ka viņam māja ir nepieciešama, un , ka tuvākajā laikā viņš to velētos iegādāties, kā ari ir ievērojis šo reklāmu, tad nākamais solis ir:
2.Zināšanas. Proti, zināšanas par attiecīgo produktu. Šī reklāma sniedz gaužām mazu informāciju par reklamēto produktu. Ir skaidrs tikai tas, ka tiek piedāvātas somu mājas, kas atrodas Mārupē, kā arī tas, ka kā dāvana par mājas iegādi ir automašīna Honda Civic. Bet netiek sniegta plašāka informācija par šo „grandiozo akciju”. Iespējams reklāmisti spoeciāli vēlējušies, lai potencialie klienti iegūst informāciju par šo piedāvājumu arī citur, bet ne radio, ne TV šī reklāma netiek atspoguļota.
3.Šī reklāma manī neizsauc patiku. Pirmkārt, tā ir uztaisīta datortehnikā un montāža ir neveiksmīga. Pat daba apkārt mājai un mašīna ir izveidota datortehnikā. Tas nevieš uzticību produktam, rodas iespaids, ka mani grib apmānīt. Rodas iespaids, ka mājas nemaz vel nav uzceltas un viss ir tikai ideju līmenī un ka arī apkārtējā daba nav uz pusi tik skaista kā tas redzams reklāmā.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,56 €
Materiālu komplekts Nr. 1139941
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas analīze pēc Efektu hierarhijas modeļa”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/392466

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties