Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,58 (12%)
Cena ar atlaidi*:
18,90
Pirkt
Identifikators:927467
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 26 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    7
1.  TEORĒTISKAIS PĒTĪJUMA PAMATOJUMS    11
1.1.  Fotogrāfijas sociālā loma un tās sociālais lietojums    11
1.2.  Realitātes un fotogrāfijas attiecības    15
1.3.  Fotogrāfija kā vēstījuma un komunikācijas līdzeklis    19
1.4.  Kas ir fotoblogs? Fotogrāfiju ievietošana internetā    24
2.  PĒTĪJUMĀ IZMANTOTĀ METODOLOĢIJA    28
2.1.  Vizuālās pētījuma metodes    28
2.2.  Intervija    32
2.3.  Empīriskā pētījuma gaita    33
3.  PĒTĪJUMA DATU ANALĪZE UN INTERPRETĀCIJA    38
3.1.  FotOblog.lv ideja un uzbūve    38
3.2.  Apskatītā vizuālā materiāla raksturojums    39
3.2.1.  I_Inas fotoblogs    39
3.2.2.  netjan fotoblogs    40
3.2.3.  Eltona fotoblogs    41
3.3.  Visbiežāk attēlotais un komentētais fotogrāfijās    41
3.4.  Fotogrāfijas spēja paust datus, kas paplašina indivīda sociālo procesu saprašanu    46
3.5.  Autora un skatītāju savstarpējā sociālās nostājas, kultūras vai gaumes paušana    51
3.6.  Sociālā mijiedarbība ar fotogrāfijas palīdzību    55
3.7.  Fotogrāfijas nosaukuma nozīme    58
3.8.  Draugu vai paziņu loka paplašināšanās pateicoties fotogrāfijai    60
3.9.  Autoru vēlme radoši izpausties un komunicēt ar fotogrāfijas palīdzību    62
  SECINĀJUMI    67
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    71
  PIELIKUMI    73
Darba fragmentsAizvērt

Mēs dzīvojam moderno tehnoloģiju laikmetā, kas producē straujas eko­no­miskas un sociālas pārmaiņas. Lai spētu visam izsekot un tvert nerimstošos jauninājumus, indivīdam ir jābūt fleksiblam un mobilam. Mūsdienās dzīve rit nepārtrauktā kustībā, arī māksla, konkrēti indivīdu aizraušanās ar fotomākslu kļuvusi dinamiskāka. Attīstoties tehnoloģijām, attīstās arī fotogrāfijas radīšanas, demonstrēšanas, apskatīšanas un vērtēšanas procesi.
Sākotnēji autore vēlējās izpētīt fotogrāfijas straujo popularitāti. Mūsdienās, kad tik populāra kļuvusi interneta vide, kuru apmeklē gandrīz visi cilvēki, sākot ar bērniem, līdz pat sirmgalvjiem, kas izmanto tur piedāvātās iespējas, lai studētu, iegūtu informāciju, pavadītu brīvo laiku vai vienkārši satiktos ar draugiem un kolēģiem, pavisam ne tik mazsvarīga loma ir arī fotogrāfijai, ar kuras palīdzību ne tikai tiek pausts indivīda pasaules redzējums, bet arī efektīvi komunicēts. Pētot fotoblogus darba autore pamanīja pavisam citu, interesantu fotogrāfijas lietošanas modeli. Indivīdi fotoblogos aktīvi ievieto savas radītās fotogrāfijas, citi cilvēki tās raksturo, vērtē, komentē, rezultātā radot sarunu un diskusiju. Autore savā bakalaura darbā izlēma pievērsties fotogrāfijas kā komunikācijas līdzekļa izpētei, jo tas ir ļoti būtisks un pavisam ne mazsvarīgs radošas pašizpausmes un komunikācijas veids un pavisam interesanta komunikācijas forma mūsdienās.
Fotogrāfijas nozīme pēdējo gadu un gadsimtu laikā ir krasi mainījusies, ja senāk tā tika uztverta kā līdzeklis ģimenes iemūžināšanai ikgadējā radu salidojumā, tad mūsdienās bieži vien tiek fotografēts gandrīz viss un konkrētu indivīdu pieredzē iemūžinātais materiāls nekavējoties tiek ievietots internetā, savukārt citi indivīdi to apskata, vērtē un komentē. Fotogrāfijas straujais mūžs salīdzināms ar intensīvo ikdienu, kuru mūsdienās piedzīvo ikviens indivīds. Autore izvēlējās pētīt komunikāciju fotoblogā, kas tiek praktizēta ar fotogrāfijas palīdzību, izmantojot to gan kā pašizpausmes, gan kā komunikācijas līdzekli.
Nepārprotami ar katru dienu arvien populārākas kļūst ne tikai domubiedru grupas vai publiskās dienasgrāmatas interneta vidē, liela nozīme ir arī dažāda veida blogiem un fotoblogiem. Fotoblogu ir tik daudz, ka ar tiem iespējams saskāries ikviens interneta lietotājs. Sastopami arī tādi fotoblogeri, kuri fotografē gandrīz katru dienu, intensīvi ievieto bildes savā blogā, komunicē, raksta komentārus un atbild uz komentāriem. Tā ir savdabīga tipa komunikācija, kas pavisam dīvaina varētu šķist ja ne mūsu senčiem, tad dažu iepriekšējo paaudžu radiniekiem noteikti. Kāpēc fotoblogs ir tik populārs mūsdienās? Kas licis fotogrāfijai kļūt tik populārai un tik daudz cilvēkiem lietojamai? …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Fotogrāfija kā radošs un efektīvs indivīdu komunikācijas veids mūsdienu sabiedrībā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/927467

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties