Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,12 (12%)
Cena ar atlaidi*:
0,87
Pirkt
Identifikators:985021
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Kā jau mēs redzam pēc rezultātiem, reklāmas ļoti iespaido cilvēkus. Reklāmas mērķis ir attēlot savu pakalpojumu, piedāvājumu labā gaismā, taču nereti tiek panākts pretējais. Šķiet visai šokējoši, ka no aptaujātiem respondentiem, 81% ir izjutuši nepatiku un aizkaitinājumu, tas šķiet vispār nepieņemami, jo mums ir tiesības uz likumu ievērošanu, tas ir jādara pašiem un arī pārējiem. Interesanti, ka ir cilvēki, kas 18min garu reklāmas pauzi, uzskata par normālu, un cilvēki, kas uzskata, ka nekāda veida likumi netiek pārkāpti, jo ir pieraduši pie visa šī haosa. Ir cilvēki, kurus tas neiespaido, bet arī tādi, kuri pat seko līdz:
- Protams, ka pārkāpj, reklāmas ir daudz un garas. Manuprāt, reklāmas pauzes ir stipri par garu. Turklāt daži kanāli reklāmas atskaņo skaļāk nekā, piemēram, filmas
- LV kliedzošākie pārkāpumu piemēri - Tele2 meteorīts, Okarte un Zelta zivtiņa nomelnošanas kampaņa, un Amigo un Bites kampaņa (Amigo salīdzināja savus tarifus ar Bites tarifiem)
- Ko mūsu sabiedrība prasa (saprot, grib redzēt) tas arī viņai tiek piedāvāts.
Interesantas atbildes :
- Pārkāpj, bet tā tam arī ir jābūt.
- Uzskatu ,ka nepārkāpj ,ja nu vienīgi to, ka tās mēdz būt ļoti apnicīgas!
- Pēc likuma nezinu, bet man liekas, ka ir dzirdēts, kaut kas, ka nedrīkst pārsniegts 30min.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,77 €
Materiālu komplekts Nr. 1334258
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāma televīzijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/985021

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties