Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,63 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,86
Pirkt
Identifikators:846479
Vērtējums:
Publicēts: 07.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma ir metode kā nodot ziņu no sponsora objektīvā veidā pēc iespējas lielākam cilvēku skaitam.(1)
Reklāmas ir visapkārt: radio, žurnālos, avīzēs, televīzijā, transporta pieturās, internetā, pat uz mācībām vajadzīgajām kladēm un brokastu pārslām. Bieži vien tās mūs pārsteidz nesagatavotus- tās ir visur, lai arī kurp mēs dotos un ko arī darītu: dotos uz skolu, uz veikalu vai vienkārši pastaigā. Bez reklāmām mūsu dzīve nav iedomājama. Fantastika! Ko reklāma dara ar cilvēkiem! Reklāmai tomēr ir milzīgs spēks, lai kā dažreiz negribam atzīt, ka tā mūs kaut kādā veidā ietekmē, taču tā tas ir.
Galvenais reklāmas pamatā parasti ir mārketings - notiek tirgus izpēte, mērķauditorijas noteikšana un izvēle Pēc iegūtajiem datiem arī tiek nolemts, kāda reklāma produktam vai pakalpojumam būs nepieciešama. Reklāma pati pa sevi ir arī tirdznieciskās informācijas sastāvdaļa, un šajā nozīmē tā pati vispirms ir informācija. Reklāma ne tikai sniedz informāciju, bet ir arī spēcīgs pircēju rīcības ietekmējošs līdzeklis.
Reklāma kā ziņojumu izplatīšanas paņēmiens pasaulē pazīstama jau sen. Reklāma ir mārketinga līdzeklis ceļā uz klienta vēlmju apmierināšanu. To izmanto, lai veidotu uzņēmuma imidžu, nostiprinātu cilvēku nostāju par noteiktu produktu cenu; izplatītu informāciju par produktu pārdošanu; propagandētu noteiktas idejas utt .
Reklāmas ietekme izpaužas divos līmeņos: mikroekonomiskā līmenī un makroekonomiskā līmenī.
Mikroekonomiskā līmenī:
Tā ietekmē preci un masu informācijas līdzekļus, uzņēmumu, konkurences apstākļus, patērētāju, biznesa sfēru.
Makroekonomiskā līmenī:
Tā ietekmē konkurences apstākļus, patērētāju preču vērtību, cenu, pieprasījumu, patērētāju izvēli, ražošanas ciklu.
Reklāmai piemīt vairāki ekonomikas ietekmes veidi, viens no tiem ir, ka tā informē patērētāju par tirgū pieejamiem produktiem, pakalpojumiem un to priekšrocībām.
Pavisam noteikti varu apgalvot, ka vieniem reklāma palīdz gūt naudu, citiem tā palīdz tērēt to!

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,81 €
Materiālu komplekts Nr. 1128828
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāma un tās loma ekonomikā, attīstības raksturojums, klasifikācija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/846479

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties