Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,35 (14%)
Cena ar atlaidi*:
2,14
Pirkt
Identifikators:857395
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Ko nozīmē vārds reklāma? Ja mēs meklējam asociācijas latviešu valodas vārdam reklāma, mēs varam atrast saistību ar latīņu valodas vārdu reclamare, kas tulkojumā nozīmē „runāt skaļi”. Šo tulkojumu runāt skaļi tieši mēs varam attiecināt, piemēram, uz skaļajām reklāmas pauzēm televīzijā, kas tiek raidītas filmas starplaikā, bet tikpat labi runāt skaļi nozīme ir tāda, ka vispār tiek apspriests daudzu cilvēku priekšā kāds produkts vai pakalpojums. Savukārt angļu valodas vārds advertising (reklamēšana) ir saistāms ar latīņu valodas vārdu ad vertere, kas nozīmē „vērst domas uz”. Man liekas, ka šajā tulkojumā arī parādās reklāmas būtība, kas liek mums domāt par reklamējamo preci vai pakalpojumu. Tātad mēs varam teikt, ka reklāma ir jebkura ražotāja vai pārdevēja informācijas izplatīšanas pasākumu kopums, vēršoties pie potenciālā patērētāja. Reklāmai ir vairāki uzdevumi:
• pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu vai pakalpojumu;
• popularizēt kādu ideju vai indivīdu, piemēram, labdarības kampaņu;
• tēla uzlabošana u.c.1
Reklāmas darbība var tikt analizēta no dažādu nozaru skatpunktiem, piemēram, ekonomiskā, tehnoloģiskā, kulturoloģiskā. No ekonomikas viedokļa reklāmas darbība ir biznesa veids, jo visdažādākā reklāma tiek pārdota kā jebkura cita prece vai pakalpojums. Reklāmu aģentūru darbība funkcionāli neatšķiras no jebkādas citas mazgāšanas līdzekļu, zāles pļāvēju vai maizes ražotāju darbības. Un tāpat kā citās ražošanas jomās arī reklāmā ir savi izpētes, radošie, produkta ražošanas un realizācijas posmi. 2

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāma, tās attīstība un loma ekonomikā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/857395

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties