Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,51 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,48
Pirkt
Identifikators:335918
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

1. Kas īsti ir reklāma?

Reklāma - darbība vai materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu vai pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu. Lielākoties reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu (citi mērķi var būt - tēla uzlabošana, informācijas sniegšana par produktu un tamlīdzīgi). Reklāmas bieži ir sastopamas masu saziņas līdzekļos (televīzijā, radio, kā arī avīzēs un žurnālos), arī dažādās publiskās vietās, piemēram, reklāmu stendos, uz transporta līdzekļiem un transporta līdzekļos, veikalu skatlogos. Jāmin būtu arī tas, ka diezgan nozīmīga loma tieši reklāmu biznesā ir arī Internetam. Reklāmas uzdevums - radīt pieprasījumu pēc kādas preces, tāpēc reklāmām ir raksturīga produkta tieši pozitīvo īpašību izcelšana vai pat pārspīlēšana un - negatīvo īpašību noklusēšana. Veiksmīga reklāma var radīt tik lielu zīmola atpazīstamību, ka zīmola nosaukumu, piemēram, sāk lietot kā sugas vārdu ,piemēram, kola (no "Coca- Cola"). Dažreiz nosaukums kļūst tik ļoti bieži lietots, ka tam vairs nav zīmola funkciju vai pat aizsardzības likumdošanā. Ievērojot likumu - "reklāmai jābūt likumīgai, patiesai un objektīvai, tā veidojama saskaņā ar godprātīgu reklāmas praksi", tā "nedrīkst mazināt sabiedrības uzticēšanos reklāmai, un tai jāatbilst godīgas konkurences principiem", un tajā "atļauts iekļaut tikai tādus paziņojumus vai vizuālos attēlus, kas nepārkāpj ētikas, humānisma, morāles, tikumības un pieklājības normas".

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāma kā komunikācija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/335918

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties