Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:170380
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.04.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  REKLĀMA    4
1.1.  KĀDAI IR UN NAV JĀBŪT REKLĀMAI    4
1.2.  REKLĀMAS TIPI    5
1.3.  REKLĀMAS LOMA    5
1.4.  REKLĀMAS MĒRĶI    5
1.5.  TRĪS REKLĀMAS DALĪBNIEKI    6
2.  REKLĀMAS PLĀNOŠANA    8
2.1.  BIZNESA PLĀNS    8
2.2.  MĀRKETINGA PLĀNS    8
2.3.  REKLĀMAS PLĀNS    8
2.4.  STRATĒĢISKIE REKLĀMAS LĒMUMI    9
2.5.  REKLĀMAS BUDŽETS    9
3.  REKLĀMAS KAMPAŅA    10
3.1.  SITUĀCIJAS ANALĪZE    10
3.2.  PROBLĒMU UN IESPĒJAMĪBU ANALĪZE    10
3.3.  KAMPAŅAS STRATĒĢIJA    10
3.4.  REKLĀMAS DARBĪBAS UN MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJA    11
3.5.  KAMPAŅAS FĀZES    11
3.6.  NOVĒRTĒJUMS    11
4.  REKLĀMAS VEIDOŠANA    12
4.1.  IDEJU ĢENERĒŠANA    12
4.2.  RADOŠĀ KONCEPCIJA    12
4.3.  REKLĀMAS VEIDOŠANAS VADĪŠANA    13
4.4.  PROCESA DALĪBNIEKI    14
5.  REKLĀMA PRESĒ    15
5.1.  LAIKRAKSTI    15
5.1.1.  Laikrakstu struktūra    15
5.1.2.  Reklāma laikrakstos    16
5.1.3.  Laikrakstu priekšrocības un trūkumi    17
5.2.  ŽURNĀLI    17
5.2.1.  Žurnālu struktūra    17
5.2.2.  Žurnālu lasītāji    18
5.2.3.  Reklāma žurnālos    18
5.2.4.  Žurnālu priekšrocības un trūkumi    18
5.2.5.  Reklāmas izmaksas žurnālos    19
6.  RADIO    20
6.1.1.  Radio reklāma    20
6.1.2.  Radio auditorija    20
6.1.3.  Radio priekšrocības un trūkumi    20
6.1.4.  Radio raidlaiks    21
6.1.5.  Reklāmas izmaksas radio    21
7.  REKLĀMA TELEVĪZIJĀ    22
7.1.1.  Televīzijas struktūra    22
7.1.2.  TV priekšrocības    22
7.1.3.  TV reklāmas rullīši    22
7.1.4.  TV raidlaiks    23
8.  REKLĀMA UZ TRANSPORTA LĪDZEKĻIEM    24
8.1.1.  Reklāmas auditorija    24
8.1.2.  Reklāmas dizains    24
8.1.3.  Reklāmas iedarbība    24
8.1.4.  Reklāmas izvietojums    24
8.1.5.  Reklāmas cenas    25
8.1.6.  Izstrādes    25
8.1.7.  Tehnoloģija    25
8.1.8.  Garantijas    25
9.  VIDES REKLĀMA    26
9.1.1.  Vides reklāmas dizains    26
9.1.2.  Vides reklāmas radīšana    26
9.1.3.  Plakāti    27
9.1.4.  Reklāmas stendi    27
9.1.5.  Vides reklāmas priekšrocības un trūkumi    27
10.  NETRADICIONĀLĀ REKLĀMA    28
10.1.1.  Grīdas grafika    28
10.1.2.  Izdrukas uz tekstīlijām    28
11.  DARBS AR KLIENTIEM    29
12.  REKLĀMAS LIKUMDOŠANA UN ĒTIKA    30
12.1.  REKLĀMAS ĒTIKAS NORMAS    30
12.1.1.  Reklāmai ir jābūt likumīgai    30
12.1.2.  Reklāmai ir jābūt pieklājīgai    30
12.1.3.  Reklāmai ir jābūt godīgai un patiesai    30
12.1.4.  salīdzinošās reklāmas    30
12.1.5.  Cenu norādīšana reklāmā    30
12.1.6.  Plaģiātisms    30
12.1.7.  Atbildība par pārkāpumiem    30
12.2.  REKLĀMAS LIKUMS    31
12.2.1.  Vispārīgie noteikumi    31
12.2.2.  Reklāmai izvirzāmās vispārīgās prasības    31
12.2.3.  Maldinoša un salīdzinoša reklāma    32
12.2.4.  Reklāmas izgatavošanas un izplatīšanas noteikumi    33
12.2.5.  Valsts politika un uzraudzība reklāmas jomā    34
12.2.6.  Alkohola aprites likums    35
12.2.7.  Atbildība par likuma pārkāpumiem    36
12.3.  RADIO UN TELEVĪZIJAS LIKUMS    36
12.3.1.  Vispārējie noteikumi    36
12.3.2.  Raidorganizāciju veidi    37
12.3.3.  Raidorganizāciju darbības uzraudzība    38
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma ir mērķtiecīga darbība ar nevardarbīgiem līdzekļiem.
Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību.
Reklāma dod iespēju informēt sabiedrību par produktiem un pakalpojumiem, to uzlabojumiem un jau esošajām priekšrocībām. Galvenais reklāmas pamatā parasti ir mārketings - notiek tirgus izpēte, mērķauditorijas noteikšana un izvēle. Pēc iegūtajiem datiem arī tiek nolemts, kāda reklāma produktam vai pakalpojumam ir nepieciešama.
Reklāmas formu, tehnisko līdzekļu un tās lietojuma sfēru daudzveidība paver plašas iespējas dažādu pieeju izmantošanā. Tas nozīmē, ka reklāma kalpo dažādiem mērķiem un iekļūst dažādās sabiedrības sfērās. Reklāmas pielietojuma sfēra iekļaujas mazo un vidējo uzņēmumu robežās, bet mērķis ir apstākļu veidošana preču realizācijas apjoma palielināšanai.
Ja mēs gribam, lai reklāma mums kalpo, jāizprot, kāda ir reklāmas būtība un kādai tai vajadzētu būt, ja to izmanto pareizi.
Reklāma ietekmē ne tikai darījuma sfēru. Par to būtu jāpadomā tieši mazo un vidējo uzņēmumu īpašniekiem, jo viņi ir tik cieši saistīti ar savu darbību, ka visi viņu pieņemtie operatīvie lēmumi ietekmē saimnieciskās darbības rezultātu. Reklāma aptver ne tikai ekonomikas, bet arī propagandas sfēru, tas nozīmē, ka tā var būt virzīta uz noteiktu ideju īstenošanu (piemēram, politisko partiju reklāma).
Reklāmai vienmēr ir jābūt noteiktam mērķim. Tikpat svarīgs ir reklāmas elements ir reklāmas ietekme. Ar vienkāršu informāciju nepietiek, kaut arī tai ir liela nozīme reklāmā. (reklāma, kurai nav ietekmes, vairs nav reklāma.)
1.1.Kādai ir un nav jābūt reklāmai.
Lai reklāma būtu efektīvāka tajā izmanto īpašus, cilvēka uzmanību augstākajā mērā piesaistošus elementus. Tie var būt: iemīļoti, populāri varoņi, aktieri, sabiedrībā zināmi cilvēki, modeļi, sportisti un citi. Dažāda līmeņa slavenības ir iemīļotas cilvēku vidū un daudzi vēlas tām līdzināties vai vismaz caur reklāmu piekļūt tuvāk savam elkam, kaut vai iegādājoties preci, kuru tas reklamē; erotika un erotiski skati; bērni un dzīvnieki. Bērni atstāj lielāku iespaidu uz sievietēm (jo īpaši uz esošajām mātēm) nekā uz vīriešiem; labs humors. Reklāma, kas pasniegta kā labs joks, rada cilvēkos pozitīvas emocijas, to ir vieglāk uztvert, kā arī tā labāk paliek atmiņā.
Reklāmas galvenais mērķis ir palielināt realizācijas apjomu, nevis ļaut ražotājam vai māksliniekam pārdot savus interesantos projektus.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties