Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,56 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,93
Pirkt
Identifikators:659702
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

No lat. val reclamere – skaļi kliegt. Reklāma ir informācijas izplatīšanas pasākumu kopums. Ikdienā ar vārdu „reklāma” visbiežāk tiek saprasti vēstījumi par precēm vai pakalpojumiem, ko ar plašsaziņas līdzekļu (radio, televīzija, avīzes, internets) palīdzību izplata tirdzniecības uzņēmumi, lai ietekmētu patērētāju. Citi reklāmas mērķi var būt firmas tēla uzlabošana vai tieši otrādi – vērst reklāmu pret kādu konkurenta firmu un pārspīlēti parādīt tās negatīvās īpašības. Reklāmas galvenais uzdevums ir radīt pieprasījumu pēc preces. Reklāma par savu piedāvājumu vienmēr saka labu, nekad sliktu.1 Lai reklāma būtu efektīga un sasniegtu tās galveno mērķi – palielināt uzņēmuma produkcijas vai pakalpojumu kopējo apgrozījumu, tai ir jābūt atbilstošai esošajai tirgus situācijai
Attiecībā uz reklāmas pasākumu tiešo iedarbību bieži tiek uzsvērti arī reklāmas mērķi, kuri izriet no reklāmas iedarbības pakāpēm. Ievērojot to, reklāmai jāpievērš uzmanība (Attention), jāmodina interese (Interest), jārada vēlēšanās pirkt (Desire) un, visbeidzot, jānoved pie pirkuma (Action) (“AIDA princips”). Nosauktās četras pakāpes dažreiz tiek savienotas trijās, veidojot kognitīvos, afektīvos un uz pirkšanas uzvedību attiecināmos reklāmas mērķus…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāma”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/659702

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties