Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Reklāma un tās loma ekonomikā, attīstības raksturojums. Reklāmas lomas raksturojums mārketingā; klasifikācija

     

    Konspekts9 Mārketings, reklāma

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,77 (14%)
Cena ar atlaidi*:
4,72
Pirkt
Identifikators:302595
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma kā tirdznieciskās informācijas specifisks veids.
Reklāmas nepieciešamību noteicošās īpatnības:
1.Preču ražošanas sistēmai raksturīgs tirgus. Tā veidi ir preču ražotāju, preču realizētāju, preču pircēju tirgus. Tirgi teritoriālā nozīmē var būt vietējie, nacionālie, reģionālie, pasaules, iekšējie, ārējie. Jebkurā tirgū realizācijai domātais produkts mēdz būt gan ražošanas, gan patēriņa.
2.Preču ražošanas sistēmas dalībnieku ekonomiskā pastāvība. Uzņēmēji ir ieinteresēti informēt par savu eksistenci, par saviem ražojumiem, par savu darbību. Tā iemesli: arvien palielinās pastāvīgo tirgus dalībnieku skaits; turpinās ražošanas specializācija; nepārtraukti parādās jaunas preces; notiek tirgus piedāvājuma un pieprasījuma samērošana – tirgus konjunktūra. Piedāvājums pastāvīgi palielinās un sarūk, pieprasījums no vienām precēm pārorientējas uz citām, izmainās agrākā pieprasījuma struktūra. Tā rezultātā šīs izmaiņas uztur tirgu dinamiskā stāvoklī.
1. Ja konjunktūra izmainās uzņēmumam nelabvēlīgā virzienā, tam nepieciešams īpaši popularizēt savu produktu, lai saglabātu pircējus.
2. Pieprasījuma struktūras vai apjoma vai abu šo parametru vienlaicīgu pārmaiņu rezultātā krasi var palielināties to vai citu preču pircēju skaits. Ja uzņēmums šīs preces spēj saražot vai jau ir saražojis, tad tas ir jādara zināms pircējiem.
Ja uzņēmums reklamē trūkstošās preces, tad ir iespējams panākt:
• Pastiprināt izjaukti līdzsvaru starp pieprasījumu un piedāvājumu;
• Kāpināt pieprasījumu, kas dot iespēju paaugstināt cenu, gūt lielāku peļņu;
• Ja turpina reklamēt preci, kura dotajā brīdī nevar tikt piegādāta tirgum, lai iespējamie konkurenti nepārvilinātu pircēju vai lai pircēji neaizmirstu par šādu firmu, firmas vārdu.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,65 €
Materiālu komplekts Nr. 1126186
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāma un tās loma ekonomikā, attīstības raksturojums. Reklāmas lomas raksturojums mārketingā; klasifikācija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/302595

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties