Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,32 (16%)
Cena ar atlaidi*:
1,67
Pirkt
Identifikators:428459
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Ievads. Reklāma un tās loma ekonomikā
Reklāma ir produkta virzīšanas tirgū izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegtās informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Būtībā reklāma ir tirdznieciskās informācijas sastāvdaļa, kas satur ekonomiska rakstura ziņas. To izmanto, lai veidotu uzņēmuma imidžu, nostiprinātu cilvēku nostāju par noteiktu produktu cenu, izplatītu informāciju par produktu pārdošanu un propagandētu noteiktas idejas u.tml.1
Reklāmas uzdevums ir radīt pieprasījumu pēc kādas preces. Ar reklāmas palīdzību iespējams paziņot par jaunu produktu vai pakalpojumu parādīšanos tirgū, tādejādi paplašinot pircēju loku. Tāpat reklāmas informācija var saturēt ziņas par produktu pārveidojumiem, jaunumiem, par cenu un iepakojuma izmaiņām. Reklāma informē patērētājus par speciāliem piedāvājumiem, izglīto tos. Reklāma var būt arī kā paņēmiens, lai atgādinātu par jau esošām precēm. Reklāma veicina konkurenci.

Reklāmas vēsturiskā attīstība
Par reklāmas pirmsākumiem var uzskatīt seno laiku zīmējumus un izkārtnes, kas sniedz informāciju par precēm, pasākumiem. Senie romieši paziņojumus par gladiatoru cīņām rakstīja uz sienām, bet feniķieši savos klejojumos aprakstīja klintis, dažādi slavinot šajos uzrakstos savas preces. Kāds uzraksts uz sienas Pompejā slavināja politiskos darboņus un aicināja cilvēkus nodot par tiem savas balsis. Cits senās reklāmas veids bija pilsētu saucēji. Senajā Grieķijā „Zelta laikmetā” tie bija saucēji, kuri ziņoja par vergu, lopu un citu preču pārdošanu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāma un tās loma ekonomikā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/428459

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties