Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,82 (15%)
Cena ar atlaidi*:
4,67
Pirkt
Identifikators:104371
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.12.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Sabiedriskās attiecības ir komunikāciju process, bet mārketings - pirkšana, pārdošana. Tagad kad konkurence kļūst aizvien lielāka un noris cīņas par tirgus daļām, uzņēmumi jūt nepieciešamību cīņā iesaistīt aizvien lielāku ieroču arsenālu, arī mārketingu un PR. Būtībā integrētās komunikācijas ir visu instrumentu mērķtiecīga izmantošana, lai sasniegtu mērķi.
1)IMC ir dažādu formu motivējošās komunikācijas ar klientiem izstrādes un īstenošanas process kādā laika periodā;
2)Komunikācijas formu nosaka klients;
3)Ir jāidentificē visi kontakta punkti ar klientu un jāsadala pa prioritātēm pēc komunikācijas stipruma;
4)Lielu daļu interaktivitātes procesu ar klientu nodrošina komunikāciju tehnoloģijas;
5)Te nepieciešama jauna pieeja mārketinga komunikācijas rezultātu mērīšanā.

Amerikas reklāmas aģentūru asociācija (AAAA) IMC definē kā mārketinga komunikāciju plānošanu, kas atzīst pievienoto vērtību daudzpusīgam plānam, kas novērtē dažādu komunikācijas disciplīnu stratēģiskās nozīmes – piemēram, vispusīga reklāma, tiešā atbilde, tirdzniecības reklāma un sabiedriskās attiecības, un kombinē šīs disciplīnas, lai nodrošinātu skaidrību, konsekvenci un maksimālu komunikācijas ietekmi.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,34 €
Materiālu komplekts Nr. 1112283
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Integrēto komunikāciju (IMC) loma sabiedriskajās attiecībās un mārketingā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/104371

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties