-
Integrēto komunikāciju (IMC) loma sabiedriskajās attiecībās un mārketingā
Līmenis:
Augstskolas
Literatūras saraksts:
Nav
Atsauces:
Ir
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ➞ ietaupīsi −6,43 €
- Integrēto komunikāciju (IMC) loma sabiedriskajās attiecībās un mārketingā
- Integrēto mārketinga komunikāciju un IK uzdevumi un instrumenti
- Mārketinga jēdzieni
Materiālu komplekts Nr. 1112283
Nosūtīt darbu e-pastā
Tavs vārds:
E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:
Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Integrēto komunikāciju (IMC) loma sabiedriskajās attiecībās un mārketingā”.
Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/104371
Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/104371
E-pasts ir nosūtīts.