Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • E-komercijas loma starptautiskajā tirdzniecībā un tās attīstības perspektīvas

     

    Konspekts3 Ekonomika

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,24 (12%)
Cena ar atlaidi*:
1,75
Pirkt
Identifikators:997934
Vērtējums:
Publicēts: 08.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Par e-komercijas dzimšanas datumu uzskata 1994.gada 11.augustu, kad mūziķa Stinga CD tika pārdots caur NetMarket. Savas vairāk nekā desmit gadu pastāvēšanas laikā tā aizņem vēl tikai 1,7% no visas komercijas un 2,1% - no kopējā mazumtirdzniecības apjoma, tādēļ kompānijas Morgan Stanley direktore Mary Meeker atzīst, ka e-komercija vēl ir “bērnu autiņos”. Taču attīstībai starptautiskajā tirdzniecībā ir liels potenciāls.
Pieaugot starpvalstu saskarsmei un palielinoties tirdzniecības apjomiem, ir svarīgi nodrošināt efektīvu un kvalitatīvu informācijas un resursu plūsmu. Mūsdienās, lai apmierinātu savas arvien pieaugošās vajadzības, klientiem ir iespēja izvēlēties starp raksturā visdažādākajām alternatīvām. Vieni dos priekšroku e-komercijai, citi nē.
Visattīstītākā e-komercija ir ASV, kurai pieder ar vairāk nekā 66% no globālajā tīklā veiktās tirdzniecība. ES reģions, kura daļa ir 25%, ieņem otro vietu.
Šīs nozares loma pieaug arī attīstības valstīs. No speciālistu puses tiek uzsvērts, ka jaunattīstības valstis nespēs panākt ekonomikas izaugsmi, ja tās neizmantos jaunās IT un e-komerciju, kas ir nozīmīgs attīstību veicinošs faktors. IT turpina strauji attīstīties, un tas ir saistīts ar vairākiem faktoriem, piemēram, to, ka krītas kompjūteru cenas un aizvien vairāk uzņēmumu savā darbā izmanto interneta piedāvātās iespējas. Tas noteikti sekmē darba un laika optimizāciju, kā arī stimulē izveidot un veicināt sadarbību ar ārvalsts uzņēmējsabiedrībām.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,18 €
Materiālu komplekts Nr. 1139589
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „E-komercijas loma starptautiskajā tirdzniecībā un tās attīstības perspektīvas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/997934

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties