Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:867681
 
Vērtējums:
Publicēts: 02.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

21.1. Reklāmas būtība un loma sabiedrība
Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību.
Piemēram, 1991. gadā ASV tirgū uzņēmumi reklāmai iztērēja gandrīz 126 mljrd. dolāru [lļ. Starp reklāmdevējiem ir ne tikai uzņēmēji, bet ari bezpeļņas organizācijas, nevalstiskas organizācijas, budžeta organizācijas u.c., kas vēlas informēt sabiedrību par savu darbību un sasniegumiem.
Lielākie desmit reklāmdevēji Latvijā attēloti 21.1. tabulā. To kopējais pasūtījumu apjoms pārsniedz 30% no visām reklāmas izmaksām Latvijas tirgū aplūkotajā laika periodā. Ar katru gadu reklāmas pasūtījumu skaits un apjoms palielinās.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1135514
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties