Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,32 (16%)
Cena ar atlaidi*:
1,67
Pirkt
Identifikators:543072
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Rezultāts = Izmaiņas uztur tirgu dinamiskā stāvoklī.
1.Ja konjuktūra izmainās uzņēmumam neizdevīgā virzienā, tam nepieciešams īpaši popularizēt savas preces, lai saglabātu līdzšinējos pircējus.
2.Pieprasījuma struktūras vai apjoma vai abu šo parametru vienlaicīgas pārmaiņas rezultātā, krasi var palielināties to vai citu preču pircēju skaits.
Ja uzņēmums šīs preces spēj ražot vai jau ir saražojies, tad tas ir jādara zināms pircējiem.
Ja uzņēmums reklamē trūkstošās preces, tad iespējams panākt:
1. pastiprināt izjaukto līdzsvaru starp pieprasījumu un piedāvājumu,
2. kāpināt pieprasījumu, kas dod iespēju paaugstināt cenas, gūt lielāku pelņu,
3. ja turpina reklamēt preci, kuru dotajā brīdī nevar piegādāt tirgum, lai iespējamie konkurenti nepārvilināti pircējus, vai lai pircēji neaizmirstu par šādu firmu (firmas vārdu).1
3. īpatnība. Preču ražotāju un realizētāju savstarpējā sacensība.
Sacensībai var būt dažāds raksturs un forma un tas ir atkarīgs no:
1.konkrētiem vēsturiskiem apstākļiem,
2.sistēmai raksturīgo attīstību būtības.2
No visa iepriekšminēta var izdarīt secinājumu, kā:
Reklāmas nepieciešamību nosaka tā situācija, kādā veidojas tirgus; ražotāju saimnieciskā patstāvība, konjuktūra, sacensība.
Ekonomisko attiecību sistēmā noteikta vieta ir tirdzniecības informācijai, kurai var būt dažāds sabiedrisks saturs un nozīme.…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāma un tās loma ekonomikā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/543072

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties