Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,28 (14%)
Cena ar atlaidi*:
1,71
Pirkt
Identifikators:716676
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Jēdzienam „mārketings” ir divas dažādas nozīmes. Pirmkārt, tā ir kompānijas filozofija, kura nosaka katra darbinieka mērķi kā pilnīgu patērētāju vajadzību apmierināšanu. Citiem vārdiem, mārketings – tā ir filozofija, kas apvieno organizācijas dažādu veidu darbības un funkcijas. Apmierināti patērētāji tiek uzskatīti kā vienīgais firmas peļnas avots, nodrošinot tai stabilu uzaugsmi un drošību. Otrkārt, mārketings tiek izskatīts kā darbību un uzdevumu komplekss, kuri noskaidrojas mārketinga plānošanas procesā.
Lēmumi mārketinga jomā un attiecīgie plāni tiek pieņemti pēc 4 virzieniem.
Tirgus segmentēšana.
Firmas menedžeriem ir jāsadala mērķa tirgi precīzās patērētāju grupās (segmentos), jāpēta to vajadzības, raksturojums, patērētāju lēmumu pieņemšanas process un uzvedības paternus.
Mērķa segmenta atlase.
Mērķa segmenta atlasē tiek izvērtēti katrs segments un vien vai vairāku segmentu izvēle tālākai apguvei. Mērķa segmentā ietilpst tie patērētāji, kas līdzīgi reaģē uz noteiktiem mārketinga stimuliem.
Preces pozicionēšana tirgū.
Noskaidrojot mērķa tirgus segmentus, firma ķeras klāt atšķirīgo pazīmju izstrādāšanas, kas palīdz ieņemt pienācīgu vietu patērētāja apziņā. Lai realizētu preces pozicionēšanu tirgū, tiek izmantota mārketinga mix stratēģija.
Mārketinga darbības plānošana.
Pēdējā posmā firmas vadītāji izstrādā realizācijas plānu pozicionēšanas stratēģijā un organizācijas izveidošanai, spējīgai izmantot tirgus potenciālu.1

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,10 €
Materiālu komplekts Nr. 1128740
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Firmas mārketinga startēģijas būtība un veidošanas nepieciešamība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/716676

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties