Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,45 (13%)
Cena ar atlaidi*:
3,04
Pirkt
Identifikators:193619
Vērtējums:
Publicēts: 09.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Patērētāji    3
2.  Produkta iegāde un Apmierinātība    4
3.  Zīmola atpazīstamība    6
4.  Lojalitāte    7
5.  Secinājums    10
Darba fragmentsAizvērt

1. Patērētāji
Mūsdienās patērētājiem tiek piedāvāti visdažādākie produkti un zīmoli, ir liela cenu un piegādātāju izvēle. Kā viņi izvēlas sev atbilstošāko? Esam pārliecināti, ka patērētāji aprēķina, kurš piedāvājums sniegs vislielāko vērtību.
Patērētāji maksimāli izmanto vērtības – atbilstošu izmaksu un ierobežotu zināšanu – mobilitātes un ienākumu robežās. Viņiem ir zināmi priekštati par vērtību un viņi darbojas saskaņā ar šiem priekštatiem.
Tas, vai piedāvājums atbilst priekštatiem par vēlamo vērtību, ietekmē gan patērētāju apmierinātību, gan iespēju, ka pirkums tiks veikts atkārtoti un būs ilgtermiņa sadarbības saite firmai ar klientu.
2. Produkta iegāde un Apmierinātība
Pēc produktu iegādes, patērētājam būs noteikta apmierinātības vai neapmierinātības sajūta – atgriezeniskā saite šim pirkumam / produktam.
Tāpēc mārketinga speciālista darbs nebeidzas pēc produkta iegādes, speciālistiem jānovēro apmierinātība, darbības un produkta lietošana pēc pirkuma.
Pircēja apmierinātība par pirkumu ir funkcija no atbilstības pircēja gaidītajam un iespaida par produkta darbību.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Firma un klients - atgriezeniskās saites veidošana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/193619

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties