Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,59 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,90
Pirkt
Identifikators:117689
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1.„Swarovski” kristāli
2.Sieviešu žurnāls „Marie Claire” 2005.g.oktobris, 294.lpp.
3.Reklāmas ziņojumā tiek attēlota viens no Swarovski kristāliem un viss reklāmas fons ir it kā no ledus. Tiek parādīta sievietes roka, kura tur sieviešu kurpi ar augstu papēdi. Pēc sitiena uz ledus fona ir palikuši ieplīsumi un lauskas. Taču pats kristāls ir palicis neskarts. Šī reklāma uzsver to, ka šie kristāli ir droši, kvalitatīvi un izturīgi, kā arī to, ka tie domāti galvenokārt sievietēm. Reklāmas ziņojuma kreisajā augšējā stūrī var redzēt Swarovski simbolu – gulbi.
4.Swarovski kristāliem piemīt īpaša simboliskās nozīmes:
Pašizteiksme, individualitāte. Swarovski kristāls ir ļoti populārs dekoratīvs elements, ko plaši izmanto apģērbā, aksesuāros, body art un vēl visdažādākajos un neiedomājamākos veidos, piemēram, plākstera un mobilā telefona paneļa rotāšanā u.c Šie kristāli uzsver sieviešu individualitāti, personību. Swarovski kristālu izmanto visur, tāpēc ikviena sieviete var izmantot šo kristālu kā vēlas, lai izceltu savu individualitāti, personību un pašizteiksmi.
Sociālais statuss. Swarovski kristāli ir vieni no pasaules dārgākajiem un atzītākajiem kristāliem, tāpēc šādus kristālus var iegādāties tikai noteiktam sociālam statusam piederīgi cilvēki. Šādu kristāli norāda uz cilvēka statusu sabiedrībā, bagātību. Parastie cilvēki šādus kristālus atļauties nevar.…

Autora komentārsAtvērt
Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kultūras faktoru un vērtību ietekme un izmantošana mārketinga stratēģijas veidošanā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/117689

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties