Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,35 (14%)
Cena ar atlaidi*:
2,14
Pirkt
Identifikators:903553
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga vide ir uzņēmumu darbību ietekmējošo labvēlīgo un nelabvēlīgo faktoru kopums, kuri izraisa vajadzību tos izmantot vai pārvarēt, lai īstenotu savus mārketinga mērķus.1
Mārketinga iekšējās un ārējās vides faktori, to vērtēšana un analīze
Pildot mārketinga funkcijas un īstenojot mērķus, ir jāņem vērā arī ražošanas, finanšu, grāmatvedības un citas darbības, kuri veido mārketinga iekšējo vidi. Tajā pašā laikā uzņēmums darbojas konkrētos tirgus apstākļos, līdz ar to tās vadības lēmumu pieņemšana ir atkarīga arī no ārējās vides faktoriem, kuru iedarbe ir ļoti dažāda. Ārējos faktorus var iedalīt gan labvēlīgos, gan nelabvēlīgos.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,65 €
Materiālu komplekts Nr. 1141629
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga vide, tās faktoru analīze un vērtēšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/903553

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties