Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:456186
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.10.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga vide ir organizācijas darbību ietekmējošo labvēlīgo un nelabvēlīgo faktoru kopums, kuri izraisa nepieciešamību tos izmantot vai pārvarēt, lai īstenotu mārketinga mērķus. Pildot mārketinga funkcijas un īstenojot mārketinga mērķus, tajā pat laikā jāņem vērā arī ražošanas, finansu, grāmatvedības un citas darbības, kā rezultātā veidojas mārketinga iekšējā vide.
Mārketinga ietekmējošie iekšējās vides faktori:
1. Institucionālais menedžments jeb augstākā līmeņa menedžeri – tā ir salīdzinoši neliela administrācijas grupa, kas kontrolē organizācijas darbību. Tipiski augstākā līmeņa menedžeru amati biznesā ir : akciju sabiedrības padomes priekšsēdētājs, valdes priekšsēdētājs, prezidents, viceprezidenti.
2. Finansu dienests ir atbildīgs par dažādo biznesa darbību rentabilitātes vērtējumu.
3. Zinātniskās pētniecības daļa (ZPD). Organizācijas bieži vien negūst panākumus jaunu produktu izstrādē sakarā ar nepietiekamu sadarbību ar ZPD un mārketinga dienestu. Tāpēc organizācijas, kurās dominē ZPD, tās līdzstrādnieki, kuri pētī zinātnes pamatproblēmas, tiecas uz jauno produktu tehnisko pilnveidošanu, uztur samērā augstu izmaksu līmeni.
4. Sagādes daļa parasti ir atbildīga par organizācijas apgādi ar ražošanas līdzekļiem – izejvielām, materiāliem, iekārtu utt., kas iegādāti par iespējami zemākām cenām vajadzīgajā daudzumā un kvalitātē.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga vide, tās faktoru analīze un vērtēšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/456186

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties