Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,99 (18%)
Cena ar atlaidi*:
4,50
Pirkt
Identifikators:938080
Vērtējums:
Publicēts: 13.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Speciālistu vidū nav vienotas vispārpieņemtas mārketinga definīcijas, bet visas pastāvošās definīcijas atspoguļo orientāciju uz darbību produkcijas apgrozības sfērā, akcentējot darbības atsevišķas funkcijas un virzienus vai tā komplekso raksturu.
Mārketings ir sabiedrisks process, kas ir virzīts uz cilvēka ( grupas) vajadzību un vēlmju apmierināšanu ar darba produktu ražošanu un maiņas starpniecību.( F.Kotlers).1
Mārketings ir idejas, preces un pakalpojumu koncepcijas, cenu veidošanas, virzīšanas un sadales, plānošanas un īstenošanas process, lai radītu apmaiņu un apmierinātu individuāli un organizēti noteiktos mērķus. ( C.Rice)2
Tā kā mārketings skar dažādas interešu grupas, tādas kā, pārdevēji, pircēji un sabiedrība, tad visām minētajām grupām varbūt pretrunīgi mērķi un intereses. Mērķus var sagrupēt 4 galvenajos virzienos3 :
1. Maksimālā patēriņa sasniegšana
2. Maksimāla apmierinājuma sasniegšana preces patērēšanas rezultātā.
3. Maksimāli plašas izvēles piedāvājums patērētājam.
4. Maksimāla dzīves kvalitātes uzlabošana.
Visi mārketinga mērķi ir globāli, kuri ir jāņem vērā jebkurai organizācijai, plānojot savas darbības stratēģiju.
Uzņēmums ir saražojis preces un vēlaties tās pārdot. Uzņēmuma galvenais mērķis ir panākt, lai cilvēki tās pirktu. Kā to izdarīt? Cilvēki nezina par šo preču esamību, tāpēc uzņēmuma ir jāinformē pircēji par savām precēm, to īpašībām, kvalitāti, cenu, priekšrocībām salīdzinājumā ar citām precēm, kā arī jāpaziņo adrese, kur tās var apskatīt un nopirkt. Uzņēmumam ir jāizvēlas, kādā veidā informēsiet pircējus par precēm, kāds būs saziņas līdzeklis starp uzņēmumu un pircējiem. Varianti ir dažādi - varat staigāt pa mājām un piedāvāt savu preci personiski, likt sludinājumus avīzēs; ja ir daudz naudas, varat reklamēt televīzijā. Var izmantot citus variantus – rīkot izstādes, prezentācijas un pārtikas preču degustācijas, kad cilvēkiem piedāvā nogaršot dažādas pārtikas preces. To sauc par preces virzīšanu tirgū.
Mārketinga komunikāciju sistēma ir vienota, daudzkanālu, sinhronizēta komunikācija, kas apvieno četru dažādus preces virzīšanas virzienus – reklāmu, preču realizācijas stimulēšanu, sabiedriskās saskares un personisko apkalpošanu.…

Autora komentārsAtvērt
Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga un virzīšanas tirgū mērķi un izmaksu veidošanās metodes preču virzīšanai tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/938080

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties