Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Pircēju mērķa grupas un to rīcības modeļi preču virzīšanas kontekstā. Mērķa grupu izvēle un uzvedība

     

    Konspekts8 Mārketings, reklāma

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,65 (13%)
Cena ar atlaidi*:
4,34
Pirkt
Identifikators:435224
Vērtējums:
Publicēts: 04.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Pircēju mērķa grupas un to rīcības modeļi preču virzīšanas kontekstā. Mērķa grupu izvēle un uzvedība. Mērķi attiecībā uz dažādiem pirkumiem. Pircēju rīcības modelis un ietekme uz mērķa auditoriju.
Mārketingā, kur vadīšanas galamērķis ir pircējs ar visām savām vajadzībām, tieksmēm un šaubām, svarīgi ir modelēt viņu rīcību. Katru ražotāju interesē, kā pircējs reaģēs uz tiem daudzajiem iepirkšanās rosinātājiem, ar kādiem viņš saskaras tirgū(preču sortiments, cena, reklāma uc.), jo tādejādi var gūt priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem. Tāpēc darījumu pasaulē tiek tērēts ļoti daudz līdzekļu un laika, lai izpētītu sakarības starp tirgus stimuliem un pircēju reakciju. Tādā nolūkā tiek konstruēts noteikts pircēju rīcības modelis.1
Mūsdienās notiek zināma atteikšanās no masu mārketinga, kas ir neizbēgama tad,kad tirgus ir piesātināts ar produktiem. Mērķa mārketings, kas tiek virzīts uz atsevišķām pircēju grupām(stratēģija), ir izdevīgāks nekā uz visiem potenciālajiem pircējiem virzīta darbība. Mērķtirgus attīstība ir daudzpakāpju. Sākotnēji notiek tirgus segmentēšana.2
Segmentācija ir tirgus sadalīšana pēc pircēju grupām atkarībā no to vajadzībām, rīcības tirgū un attieksmes pret mārketinga pasākumiem. Uzņēmumi izvēlas dažādus segmentēšanas paņēmiemus, kritērijus, metodes- rezultātā tiek izdalīti tirgus segmenti.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,53 €
Materiālu komplekts Nr. 1135733
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pircēju mērķa grupas un to rīcības modeļi preču virzīšanas kontekstā. Mērķa grupu izvēle un uzvedība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/435224

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties