Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,30 (15%)
Cena ar atlaidi*:
1,69
Pirkt
Identifikators:641946
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Ekonomiskie, politiskie, tehniskie un dabas faktori netiešā veidā ietekmē katru patērētāju. Piemēram, situācija, kad ekonomikā valda krīze, patērētājam nav diez ko labvēlīga. Šādā gadījumā iespējams tas (patērētājs) apdomīgāk izvēlēsies preces un pakalpojumus, ko iegādāties, savukārt, ja ekonomika iet uz augšu, patērētājs var atļauties sev iegādāties vairāk preču.
Politiskā vide ir tik cieši saistīta ar ekonomiku, ka brīžiem grūti nošķirt vienu faktoru no otra.
Tehniskie faktori arī ietekmē patērētāju rīcību. Mūsdienās notiek strauja tehnoloģijas attīstība, kas lielā mērā ietekmē arī patērētāju. Kā piemēram, katru dienu parādās arvien jauni telefonu, portatīvo datoru un citas tehnikas modeļi. Cilvēki, kuriem ir svarīgi jauni tehnoloģijas „brīnumi”, iegādāsies tehniku biežāk nekā tas cilvēks, kuram mobilais telefons ir vajadzīgs tikai zvanīšanai nevis sērfošanai internetā, mp3 vai radio klausīšanai vai bilžu bildēšanai.
Dabas faktori tāpat kā citi faktori ietekmē patērētāja uzvedību.
Sociālie faktori darbojas jebkurā sabiedrībā, jo vienmēr pastāv noteikti sociālie slāņi un grupas. Katram sociālam slānim ir savs ienākuma līmenis, dažāds dzīves veids un vērtības. Kas lielā mērā ietekmē cilvēku un tā rīcību preču tirgū. Patērētāji vienmēr vēlas būt bagātāki, cienījāmāki, ietekmīgāki utt. un daudzi ražotāji izmanto šo patērētāju vājību savā labā.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,50 €
Materiālu komplekts Nr. 1125808
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pircēju rīcības analīze patēriņa tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/641946

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties