Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,56 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,93
Pirkt
Identifikators:856562
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Tirgus segmentēšanas līmeņi.
Tirgus segmentēšana ir viens no tirgu kompānijas darbības efektivitātes paaugstināšanas veidiem. Segmentēšanu var sākt ar masveida mārketinga aplūkošanu.
Masveida mārketinga stratēģiju ražotājs organizē masveida ražošanu, masveida noietu un vienas preces virzīšanu uz tirgu visiem bez pircēju izņēmuma. Masveida mārketinga būtība ir tā, ka formējas maksimāli iespējams potenciāls tirgus. Tātad, pazeminās izdevumi ražošanas un cenas uz precēm, bet ražotājs vinnē uz apjoma palielināšanas rēķina ieradās. Daži analītiķi apgalvo, ka masveida mārketings mirst. Tas nozīme kā viss vairāk un vairāk kompāniju atteicas no viņa un griežas pie mikromarketinga vienā no četriem līmeņiem — segmenta līmenis, nišas, reģiona vai individuāls līmenis.1
Mārketings tirgu segmentā
Tirgus segments— tā ir liela, identificēta pa jebkādām pazīmēm pircēju grupa (līdzīgu prasību, pērk spējas, dzīvošanas reģiona, patēriņa prioritāšu un pieradumu) iekšpus tirgus.2 Piemēram, automobiļu kompānija var izcelt četrus lielus segmentus — pircēji, kuri uztver automobili kā pārbīdes vai greznības līdzekli, viņiem ir nepieciešama tas augstas ekspluatācijas raksturojumi vai drošības garantijas.
Mārketings tirgu segmentā stāv starp masveida un individuāla mārketinga. Katrām atsevišķa segmenta pircējiem ir apmēram vienādas prasības un vēlmes.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskā tirgus segmentēšana, savu segmentu noskaidrošana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/856562

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties