Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,32 (13%)
Cena ar atlaidi*:
2,17
Pirkt
Identifikators:969433
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Daudzas veiksmīgas kompānijas vērē savu biznesu kā no ārējas vides, tā arī no iekšējas. Mārketinga vide vienmēr mainās – jaunas problēmas vai jaunās iespējas. Viena no kompānijām, kura var regulēt tās vides ir Mattel, kuri ražo Barbi.
Daudzas kompānijas neanalizē ārējas vides attīstības tendences, ignorē izmantot jaunas iespējas. Kompānijas stratēģijas, struktūra, sistēma un organizācijas kultūra drīz noveco, un tās bremzē piedalīšanu tirgū, kur ir liela konkurence un milzīgas korporācijas.
Par ārējo vidi un tās izmaiņām seko mārketologi. Viņi vāca informāciju un pēta tirgu.
Šajā ātri izmaināma globālā pasaulē kompānijai vajadzētu veikt sešu pamatu faktoru monitorings: demogrāfiskais, ekonomiskais, dabas, tehnoloģiskais, politiski – tiesiskais un sociāli – kultūras.1 Visi šie faktori darbojas viena ciklā, katrs ir saistīts viens ar otru. Piemēram, straujš dzimstības augums (demogrāfiskais faktors) ved pie resursu samazināšanas un ārējas vides piesārņošanas ( dabas faktors), un tas viss ļāva cilvēku prasīt jaunus likumus (politiskais faktors). Iestādīti ierobežojumi stimulē jaunu tehnoloģisku lēmumu un produktu (tehnoloģiskais faktors), kuri, būtu pieejami (ekonomiskais faktors), var galu galā izmainīt attieksmi un cilvēku rīcības (sociāli – kultūras faktors).…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskā mārketinga vide: ekonomiskā, sociālā un kultūras, kā arī politiskā un tiesiskā vide”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/969433

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties