Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:897648
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Piedāvājot produktus jebkurā tirgū uzņēmumam ir jāsaprot, ka tas nevar apkalpot visus šā tirgus pircējus par tad, ka tas nevar apkalpot visus šā tirgus pircējus pat tad, ja to ļautu ražošanas jaudas, jo pircēji ir attiecīgo produktu izlieto dažādi, bet svarīgākais – to iegādei ir dažāds motivējums. Šādos apstākļos izšķirošā cīņā efektīvāka ir noteikta tirgus segmenta apkalpošana, tomēr parasti pie tāda secinājuma nenonāk uzreiz, un savas „nišas” atrašana tirgū notiek vairākos posmos: 1
masu mārketings – produkta pārdevējs organizē viena produkta masveida ražošanu, sadali un virzību visiem tirgiem. uzmanība tiek koncentrēta nevis uz to, ar ko atšķiras klientu vajadzības, bet gan uz to, kas tajās kopīgs.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties