Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,47 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,02
Pirkt
Identifikators:429758
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Ieejot starptautiskajā tirgū firmai nākas saskarties ar dažādu lēmumu pieņemšanu, un, lai spētu pieņemt pareizus lēmumus, ir nepieciešama attiecīga informācija. Ir vairāki globālā mārketinga lēmumi, un katrs no tiem pieprasa savdabīgu informāciju. 1
• Izlemjot, vai vispār internacionalizēties, ir nepieciešams novērtēt attiecīgās firmas produkta globāla tirgus iespējas (globālo pieprasījumu), nodot menedžmentu internacionalizēties, novērtēt firmas konkurētspēju starptautiskā mērogā kā arī izanalizēt vietējā pret starptautiskā tirgus iespējām.
• Izlemjot, kurā tirgū ieiet, jāzina potenciālā tirgus vietu globālajā tirgū mērogā, vietējos konkurentus, politiskos riskus, tirdzniecības barjeras, kā arī kultūras/psihiskās distances, pieņemot jaunu tirgu.
• Lemjot, kā ieiet ārzemju tirgū, jāzina produkta sastāvs (standarts pret kompleksu), tirgus lielums, segmenti, potenciālo starpnieku uzvedība, vietēju konkurentu uzvedība, transporta izdevumi, un valdības pieprasījumi.
• Projektējot globālā mārketinga programmu, nepieciešams iegūt informāciju par patērētāju uzvedību, konkurences pieredzi, pieejamajiem izdales kanāliem, kā arī preses un virzības kanālus.
• Īstenojot un kontrolējot mārketinga programmu, nepieciešams sekot informācijai par pārrunu stiliem dažādās kultūrās, produktu tirdzniecību līniju un tirdzniecības paātrināšanas tipiem valstī un reģionā, izdales robežām un tirgus mārketinga izmaksām.
Mārketinga informācijas sistēma (MIS) ir pastāvīgi funkcionējoša un savstarpēji saistīta cilvēku, iekārtas un darbību sistēma, kas paredzēta informācijas vākšanai, apstrādei, analīzei, novērtēšanai un sadalei pēc vietas, laika un precizitātes, lai pieņemtu lēmumus mārketinga jomā. Mārketinga sistēmas pamatelementi ir pastāvīgi funkcionējoša un savstarpēji saistīta cilvēku, iekārtas un darbību sistēma, kas paredzēta informācijas vākšanai, apstrādei, analīzei, novērtēšanai un sadalei pēc vietas un laika, lai pieņemtu lēmumus mārketinga jomā. 2

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga būtība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/429758

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties