Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,14 (14%)
Cena ar atlaidi*:
0,85
Pirkt
Identifikators:478548
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mārketings ir nozare, kas nav radusies zinātnieku laboratorijās vai profesoru kabinetos - tā ir zinātne, kura radusies un visstraujāk attīstījusies tieši iepriekšējā gadsimta laikā un kā tās rašanās cēloņi vispirms jau minami vispārēja ekonomiskā aktivitāte un tai sekojošā preču un pakalpojumu pārprodukcija, konkurences saasināšanās un komunikāciju sistēmas attīstība. [3]
Parasti mārketingu identificē tikai ar pārdošanu, tirdzniecību, reklāmu. Produkta pārdošana ir svarīga, taču ne vienīgā mārketinga funkcija. Pirms pārdošanas ir jāizpēta cilvēka vajadzības un pieprasījums, jāizstrādā jauno produktu projekts un jāorganizē to pārdošana atbilstoši pieprasījumam, janosaka cena, jāizvēlas produktu pārdosanas izvietojums, un tikai tad ar dažādiem paņēmieniem var sākt virzīt produktu uz konkrētu tirgu. [1; 4]
Mārketings kā sabiedriskas darbības funkcija ir virzīts uz cilvēku velmju, vajadzību un pieprasījuma apmierināšanu ar produktu ražošanas un maiņas palīdzību. [1; 16]
Mārketinga pamatmērķis – izveidot tādus klientus, kuri ticētu, ka viņu interesēs ir iepirkties tieši Jūsu organizācijā. Mārketings sagatavo klientu pieņemt lēmumu pirkt, tas rada konkrētus priekšnosacījumus, kā rezultātā pirkums būtu loģisks iznākums. Mārketings veido arī klimatu, kas tirdzniecības personālam palīdz veiksmīgi sasniegt iecerēto.[4]
Pētījums ir veids kā izzināt realitāti. Jebkuram biznesam uzsākot darbību, ir jābūt pārliecībai, ka kādam piedāvātie pakalpojumi un produkti ir nepieciešami. Iespējams, Jūs lieliski pārzināt savu darbības vidi, bet gadījumā, ja tas tā nav, priekšstatu par to, vai Jūsu produkts kādam būs nepieciešams, var sniegt pētījums. Atbilstoši savām finansiālajām iespējām Jūs varat izvēlēties kādas socioloģisko vai tirgus pētījumu firmas pakalpojumus vai arī pētījumu veikt pats.
Kā galvenās pētīšanas metodes var izdalīt kvantitatīvos pētījumus un kvalitatīvos pētījumus. Var arī izvēlēties kombinēt abas metodes.
Kvantitatīvais pētījums sniegs statistisku atbildi. Piemēram, cik procenti Latvijas iedzīvotāju dzer pienu katru rītu, kā arī sniegs ziņas par šo cilvēku dzimumu, vecumu, ienākumu līmeni, dzīvesvietu. Šāda informācija ir nozīmīga piedāvājot kādu produktu, veidojot reklāmas kampaņas. Nozīmīgs ir fakts, ka kvantitatīvā pētījuma rezultāti reprezentē visus valsts iedzīvotājus.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga pētījumu būtība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/478548

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties