Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,57 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,42
Pirkt
Identifikators:987194
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga un tajā skaitā pozicionēšanas pasākumu sekmes lielā mērā ir atkarīgas no mērķtiecīgi un pareizi veidotas komunikāciju sistēmas. Mārketingam ir divi pamatuzdevumi. Pirmais – detalizēti, rūpīgi un vispusīgi analizēt pircēju vajadzības, lai atbilstīgi konstatētajam adaptētu esošos vai radītu jaunus produktus. Otrais – aktīvi veidot pieprasījumu, veicinot, stimulējot produktu noietu, tā apjomu pieaugumu un uzņēmuma rentabilitātes paaugstināšanu. Šā uzdevuma risināšanas efektivitāte ir atkarīga no tā, cik veiksmīgi darbojas mārketinga komunikāciju komplekss.1
Virzīšana (promotion) – tā ir ikviena uzņēmuma darbība, ko izmanto uzņēmums, lai informētu, pārliecinātu vai atgādinātu par savām precēm, pakalpojumiem vai par pašu uzņēmumu.
Virzīšanai izmanto mārketinga kompleksu (promotion mox), kurā ietilpst:
• reklāma (advertising);
• personālā pārdošana (personal selling);
• sabiedriskās attiecības (public relation);
• pārdošanas stimulēšana, veicināšana (sales promotion).2
Izmantojot dažādus kompleksa elementus, uzņēmums informāciju par saviem produktiem nodod patērētājiem, darbiniekiem, ieinteresētajām sabiedrības grupām un pārējai sabiedrībai. Katra no šīm grupām uztver informāciju no vairākiem avotiem, tādēļ kompleksa elementi nedrīkst būt savstarpēji pretrunīgi (sk. 1.3.1. attēlu).3

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1128755
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Virzīšanas tirgū būtība un mārketinga komunikāciju komplekss”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/987194

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties