Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:404534
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmumam nav izstrādāti skaidri uzdevumi preču grupām. Uzņēmums nodarbojas ar inerto materiālu izstrādi un realizāciju, bet viena un tā pati prece mēdz būt dažādi nosaukta, izrakstot pavadzīmes. Preču klāsts nav pieitiekošs, kas samazaina uzņēmuma konkurētspēju. Būtu nepieciešams apgūt jaunu preču ražošanu, kas palīdzētu uzņēmumam palielilināt preču apgrozījumu un paaugstināt konkurētspēju. Preces piedāvājums daudzuma ziņā ir pilnīgi pietiekošs – uzņēmums spēj apmierināt pircēju vajadzības pēc nepieciešamā daudzuma. Preces kvalitāte tiek atspoguļota atbilstības deklarācijā, ko izsniedz kompetentas instances un pircējam ir iespēja izvērtēt vai materiāls ir piemērots konkrētam objektam.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma mārketinga funkciju audits”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/404534

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties