Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,26 (13%)
Cena ar atlaidi*:
1,73
Pirkt
Identifikators:358753
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga organizēšanas alternatīvas

Funkcionālā organizēšana – par katru darbību pilnā mērā atbild atsevišķs mārketinga speciālists. Šajā jomā darbojas reklāmas menedžeri, produktu attīstības menedžeri, tirgus izpētes menedžeri utt.

Mārketinga organizēšana, balstoties uz produkta koncepciju – katrs menedžeris ir atbildīgs par visiem mārketinga lēmumiem, kas attiecas uz kādu noteiktu preci. Uzņēmums var arī algot speciālistus, kas palīdzētu un konsultētu mārketinga jautājumos, bet katrs produktu menedžeris ir kopumā atbildīgs par sava darba rezultātiem.

Mārketinga reģionālā organizēšana – šo pieeju parasti izmanto starptautiskajā tirgū, bet to tikpat veiksmīgi var izmantot arī vietējā tirgū. Šajā gadījumā katrs reģionālais menedžeris ir atbildīgs par visām mārketinga darbībām savā ģeogrāfiskajā rajonā.

Mārketinga organizēšana, balstoties uz tirgus segmentēšanu – katrs menedžeris ir atbildīgs par savu tirgus segmentu. Katram menedžeri ir iespēja attīstīt specifiskas zināšanas par noteiktās nozares klientu vēlmēm.

Matricas struktūra – šajā gadījumā tirgus izpētes speciālisti, pārdošanas menedžeri un produktu menedžeri kopīgi pieņem lēmumus.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskā mārketinga vadīšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/358753

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties