Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:804806
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Katram uzņēmumam, kas nodarbojas ar starptautisku uzņēmējdarbību ir jāizveido arī sava mārketinga koncepcija, pēc kuras tālāk tiek virzīts mārketings. Mārketinga koncepcija ir uzņēmuma starptautiskas darbības filozofija, kas virzīta uz klienta vēlmju un vajadzību apmierināšanu, nodrošinot panākumus uzņēmumam. Piemērojot savu ražojumu dažādiem tirgiem, cenšoties noturēt vecās pozīcijas, vai iekarojot jaunus tirgus, kompānijas reizē padara savu darbību komplicētāku un paaugstinātais centralizācijas un vadīšanas līmenis šādās starptautiskās firmās paredz tādu vadīšanas nodaļu attīstību, kā mārketinga vadības(stratēģiskās un operatīvās), iekšējās plānošanas un kontroles attīstību (Piemēram, stingra, centralizēta starptautiska kontrole vai centralizēti resursi ar mērenu kontroli).…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1124598
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties