Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,64 (16%)
Cena ar atlaidi*:
3,35
Pirkt
Identifikators:502139
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Jebkuras mārketingu stratēģijas panākumu noslēpums - ir kompānijas spēja īstenot izvēlēto stratēģiju. Firmai jābūt tāda organizatoriska struktūra, kura atbilst starptautiskai videi.
Kompānijas vada savu darbību starptautiskā mārketingā izmantojot trīs dažādus veidus. Kompāniju vairākums vispirms organizē eksporta nodaļa, pēc tam rada starptautisko filiāli un, beidzot, kļūst par globālu organizāciju.
Eksportu nodaļa
Parasti, firma iznāk starptautiskā tirgū, sākot ar savas preces parasto eksportu. Starptautisko pārdošanu paplašinājuma laikā kompānija organizē eksportu nodaļu, kuras sastāvā ieiet noietas nodaļas vadītājs un viņa palīgi. Kad pārdošanu apjoms augs, eksportu nodaļa paplašinās, ieskaitot atšķirīgus mārketingu dienestus .
Starptautiskā apakšvienība
Starptautiskā apakšvienība (international division). Mārketingu organizācijas forma, kad filiāle kontrolē visu starptautisko kompānijas darbību. Mārketinga, ražošanas, pētījumu, plānošanas un personāla speciālisti sastāda funkcionējošās apakšvienības pēc ģeogrāfiskas vai ražošanas pazīmes vai gan starptautiskais filiāls, kurš atbild par savu pārdošanu un peļņu.
Globāla organizācija
Globāla organizācija (global organization). Starptautiskās organizācijas forma, kad augstākais vadīšanas kompānijas loceklis un personāls plāno produkcijas vai ražošanas jaudu, mārketinga politiku, finansiālas straumes un materiāli-tehniskas apgādes sistēmas vispasaules mērogā.1 Globālas funkcionālas apakšvienības dot atskaiti par savējo darbību tieši priekš prezidenta, nevis priekš starptautiskās nodaļas vadītāju.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskā mārketinga vadīšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/502139

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties