Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,37 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,12
Pirkt
Identifikators:804968
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1. Preces potenciālie pircēji, līdzšinējie lietotāji, lēmuma pieņēmēji vai cilvēki, kas ietekmē tā pieņemšanu. Mērķauditorija nosaka ko teikt, kad teikt un kā vārdā teikt.
2. Vēlamā atbildes reakcija.
Pirkums – ilgstošs lēmuma pieņemšanas process. Jāzina, kurā stadijā mērķauditorija ir. Ir 6 stāvokļi:
1) informētība (kompetence) – vismaz nosaukumu zina vai neko, vai vairāk.
2) zināšana – zina kādas īpašības, īpatnības.
3) attieksme – no ļoti negatīvas līdz ļoti labvēlīgai. Ja nelabvēlīga attieksme ir trūkumu dēļ, tie vispirms jānovērš, tikai pēc tam var runāt par labajām pusēm.
4) priekšrokas došana.
5) pārliecība – varbūt domāju, ka tas ir vislabākais, bet man nevajag vispār.
6) pirkuma izdarīšana – mēģina “pagrūst” uz pirkumu – galējo soli.
Šie stāvokļi parasti noved pie 3 etapiem:
- izzināšana (1,2)
- emocijas (3,4,5)
- rīcības izpausmes (6)
Komunikatoram jāizzina, kurā etapā ir patērētāju pamatmasa, un jāizstrādā komunikācijas kampaņa, kas “pagrūdīs” uz nākamo.
3. Ziņojuma izvēle.
Ideālā variantā ziņojums piesaista uzmanību, rada (notur) interesi, rada vēlēšanos un mudina veikt darbību – AIDA modelis.
Ziņojuma radīšanai jārisina trīs problēmas:
1) ko teikt – ziņojuma saturs.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,10 €
Materiālu komplekts Nr. 1127984
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga komunikāciju komplekss”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/804968

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties