Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,28 (14%)
Cena ar atlaidi*:
1,71
Pirkt
Identifikators:789954
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mārketings ir saistīts ar cilvēcisko un sociālo vajadzību noteikšanu, apmierināšanu. Mārketingu var raksturo kā peļņu nesošu vajadzību apmierināšanu. Mārketings jeb latviskāk tirgvedība, tomēr šis jēdziens nespēj atspoguļot mārketinga jēdzienu pilnībā. Mārketings ietver tirgus izpēti, tirgus segmentēšanu ar nolūku noteikt mērķtirgus un pozicionēt produktu tirgū, produktu vadīšanu, cenu veidošanu, produktu sadalu un virzīšanu tirgū.
Mārketingam ir divi skaidrojumi pēc V.Praudes:1
1) Mārketings kā sabiedriskas darbības funkcija ir virzīts uz cilvēku vēlmju, vajadzību un pieprasījuma apmierināšanu ar produktu ražošanas un maiņas palīdzību.
2) Mārketings kā biznesa darbības funkcija ietver tirgus izpēti, produktu vadīšanu, cenu veidošanu, produktu sadali un virzīšanos tirgū, lai īstenotu uzņēmuma mērķus.
Mārketings skar mūs katru dienu, mēs lietojam tik daudz dažādu lietu, kas ir ražotas citās valstīs, citos kontinentos. Lietojam japāņu tehniku, iepērkamies lietuviešu veikalos, ēdam apelsīnus, kas audzēti Spānijā utt. Mārketingu bieži vien saprot tikai un vienīgi kā pārdošanu, bet mārketinga būtība ir daudz dziļāka. Produkta pārdošana, protams, ir viena no vissvarīgākajām mārketinga funkcijām, bet svarīgs ir pats process pirms pārdošanas patērētāju vajadzību izpēte un pieprasījums, jānosaka produktu cenas, jānosaka produktu pārdošanas izvietojums, un tikai pēc visiem šiem darbiem sākas produkta virzīšana tirgū.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga būtība, mērķi, attīstība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/789954

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties