Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,27 (11%)
Cena ar atlaidi*:
2,22
Pirkt
Identifikators:193532
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

1) Laika faktors. Ikviens, kuram ir pagājis ilgs laika posms kopš pēdējās maltītes labi zina, ka laika pāriešana var būt spēcīgs vajadzības patērēšanas faktors. Laiks var iespaidot vēlamo stāvokli. Kā patērētāji noveco, tie bieži jūt izmaiņas to garšās un nozīmēs, kas savukārt maina to vēlamo stāvokli.
2) Apstākļu izmaiņas. Vajadzības bieži būs aktivizētas pateicoties izmaiņām savā dzīvē. Izmaiņas ģimenē arī var izraisīt vajadzību apzināšanos. Bērna dzimšanas rezultātā, piemēram, rodas izmainītas prasības pārtikai, apģērbam, mēbelēm, un mājoklim..
3) Produkta iegāde. Produkta iegāde var, savukārt, aktivizēt vajadzību priekš papildus produkcijām. Tāpat, jaunas mājas iepirkums parasti pieprasa papildus produkciju iepirkumu, īpaši priekš sākumā - pirmā laika pircēji. Tas ir cēlonis tam, ka jauni mājas pircēji ir svarīgs mērķa tirgus priekš daudzām kompānijām.
4) Produkta patērēšana. Faktisks patēriņš sev var izraisīt vajadzības apzināšanos. Daudzās iepirkuma situācijās, vajadzība tiek vienkārši atzīta, jo ir izpārdošanas situācija. Pēdējās maizes šķēles tiek grauzdētas brokastīm, un vairāk maizes būs nepieciešams vakariņām. Tādā veidā notiek vajadzību apzināšanās, jo paredzamās vajadzības ir neatliekams nākotnes rezultāts kopš faktiskās situācijas izmaiņām.
5) Patērētāju individuālās atšķirības. Bruners ir ierosinājis, ka patērētāji var atšķirties vajadzības apzināšanas rezultātā no izmaiņām faktiskajā stāvoklī pret vēlamo stāvokli. Viena galējība ir patērētājs priekš kā vajadzības apzināšanās tiek stimulēta tipiski izmaiņām faktiskajā stāvoklī. ( faktiskā stāvokļa patērētāji). Citas galējības patērētāji parasti izjūt vajadzības apzināšanos, kas izraisīta izmaiņām vēlamajā stāvoklī. (vēlamā stāvokļa patērētāji)

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi un firmu mārketinga aktivitāšu ietekme”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/193532

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties