Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:385881
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Inovatīvā mārketinga īpatnības.
Marketinga ražošanas produkcijas procedūra labi izstrādāta gan teorijā, gan praksē. Inovatīvā mārketinga mērķim jābūt precizētam ar zinātniski – tehniskas produkcijas uzskaiti , kā arī no tās puses, ka inovācija ir specifiska prece.
Pētnieki izcēla sekojošas inovatīvā mārketinga īpatnības1:
Starp zinātniski – tehniskas produkcijas izstrādes un pielietošanas laikā dažreiz eksistē liels laika intervāls, gala rezultāts no tas izmantošanas pilnā mērā var būt tikai nākotnē. Nākotnē gala produkta konkurētspēja ir atkarīga no pareizas pētīšanas izvēles tajā laikā, kad produkts izstrādājas. Tātad mārketinga jauninājumu sistēmā svarīgu vietu aizņem tehnoloģiska prognozēšana, kuras rezultāti būs redzami nākotnē.
Tā kā zinātniski – tehniskās darbības produkts ir daļa no gala produkta, tas nozīme, ka produkts nevar būt efektīvs bez tirgus izpētes. Vajadzētu kārtīgi izpētīt tirgus ar visām izmaiņām gan sākumā, gan pašā galā. Mārketingam jāiekļauj gan informācijas vākšanu, gan analīzi par patērētāju vidi.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties