Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:328762
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1. Tirgzinību jēdziens un tā nozīme ekonomikā
Mārketinga pamatelementi ir vēlmes, vajadzības, pieprasījums, produkti, patērētāja vērtējums, maiņa, darījumi, tirgus. Mārketings ir sabiedriskas darbības, kas virzītas uz cilvēku vajadzību un vēlmju apmierināšanu ar produktu ražošanas, sadales un maiņas palīdzību. Mārketings ir uzņēmumu darbības, tostarp produktu vadīšana, cenu veidošana, produktu sadale un virzīšana tirgū, lai īstenotu izvirzītos mēķus.
Mārketinga objektīvie mērķi sabiedrībā ir šadi: patēriņa palielināšana; patērētāja vajadzību un vēlmju apmierināšana; produktu izvēles dažādība; dzīves līmeņa paaugstināšana.
Mārketinga biznesa mērķi: D radīšana, stimulēšana; produktu attīstīšana; D paaugstināšana, līdzsvarošana, uzturēšana samazināšana un ierobežošana.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,70 €
Materiālu komplekts Nr. 1162158
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties