Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
12,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:185823
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.12.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Tirgzinības teorijas rašanās ekonomiskie priekšnosacījumi    2
2.  Tirgzinību vēsturiskās definīcijas uzskatu evolūcija uz tirgzinību lomu uzņēmumā    3
3.  Mūsdienu tirgzinību definīcija, tās modelis    4
4.  Tirgzinību evolūcijas tendences mūsdienu tirgu attīstībā    5
5.  Tirgzinību funkcijas un faktori. Tirgzinību kompleksa elementi    6
6.  Tirgzinību koncepcijas būtība, tās grafiskā interpretācija    7
7.  Tirgzinības izglītojošā koncepcija    8
8.  Tirgzinības sistēma, tās grafiskais attēlojums    9
9.  Tirgus marketinga sistēmā    10
10.  Atšķirības starp tirdzniecību un tirgzinības pieeju pie izejas tirgiem    11
11.  Tirgus funkcijas. Tirgus funkcionēšanas elementi. Tirgus situācija    12
12.  Pieprasījumu formējošo faktoru klasifikācija. Pieprasījuma veidi    13
13.  Piedāvājumu formējošo faktoru klasifikācija    14
14.  Tirgzinības darbības koncepcija. Koncepcijas definīcija, tās modelis un faktori. Tirgzinības koncepcijas veidi    15
15.  Pieprasījuma stāvokļa un dinamikas uzskaite. Vajadzību uzskaite    16
16.  Matrica „Pircējs – pārdevējs”    17
17.  Tirgzinību plānošanas jēdziens. Tirgzinību plāna shēma    18
18.  Tirgzinību stratēģiskā plānošana    19
19.  Tirgzinību plānu klasifikācija. Plāna termiņi    20
20.  punkts Tirgzinību plāna veidi. Tirgzinību plānošanas process, tā etapi    21
21.  Firmas plāna modelis    22
22.  Tirgzinību stratēģijas būtība    23
23.  Tirgzinību budžeta plānošana: plānošana mērķpeļņas pamatā un peļņas optimizācijas pamatā    24
24.  Tirgzinību kontrole, tas veidi    26
25.  Tirgzinību darbības detaļas analīze    27
26.  Tirgzinību plānošanas prakse.    28
27.  Mārketinga pētījumi, process    29
28.  Preces dzīves cikla formēšana tas saturs, etapi, raksturojums un veidi. Preces ieviešana tirgzinību stratēģijā    30
29.  Tirgzinību stratēģiju sastāvdaļas    31
30.  Tirgzinību situācijas analīze    32
31.  Produktpolitikas principi. Jaunas preces idejas ģenerēšana, tās avoti un metodes    33
32.  Produkcijas un pakalpojumu kvalitāte no tirgzinību viedokļa. ISO-9000 standartu kopums    34
33.  Tirgus segmentacijas teoretiskie un praktiskie aspekti    35
34.  Reklamas veidi,merki un efektivitate    36
35.  Matrica.“Produkts-tirgus“    37
36.  Pieredzes līkne    38
37.  Inovācijas politika uzņēmumā no tirgzinību viedokļa    39
38.  Produkcijas noieta un virzīšanas politikas pamati. Preču virzīšanas budžeta sastādīšanas metodes    40
39.  Preču cenu veidošana, cenas noteikšanas metodes, cenas elastība    41
40.  Ražošanas un pārdošanas kritiskā apjoma noteikšana    42
41.  Jaunas produkcijas novērtēšanas kritēriji no tehnikas, ražošanas un tirgus viedokļa    43
Darba fragmentsAizvērt

1.Tirgzinības teorijas rašanās ekonomiskie priekšnosacījumi.
Tirgzinība ir nozare, kas nav radusies zinātnieku laboratorijās- tā ir zinātne, kura radusies un visstraujāk attīstījusies tieši iepriekšējā gadsimta laikā un tā kā tās rašanās cēloņi vispirms minami:
konkurences saasināšanās;
preču sortimenta paplašināšanās ;
preču un pakalpojumu pārprodukcija;
zinātniski tehniskais progress;
vispārēja ekonomiskā aktivitāte;
tirgus teritoriālā rādiusa paplašināšanās;
komunikāciju sistēmas attīstība
iedzīvotāju dzīves līmeņa paaugstināšanās
Pirmā izveidotā marketinga(tirgzinības) konsultatīvā daļa izveidojās 1910. g. ASV, 1911. g. Nodibinājās AMA (Amerikas marketinga asociācija)
Marketingu izmanto visās zemēs, kurās par mērķi izvirzīta cilvēka vajadzību apmierināšana????
Tirgzinību vēsturiskās definīcijas uzskatu evolūcija uz tirgzinību lomu uzņēmumā.
Izsekojot tirgzinības (marketinga) jēdziena evolūcijai, redzam ne tik daudz pašas teorijas attīstību, cik pārmaiņas ražošanas, tirgus un patēriņa sfērā.
1948.g. AMA-,,M ir uzņēmējdarbība, saistīta ar preču un pakalpojumu plūsmas virzīšanu no ražotāja pie pircēja vai patērētāja.”
50. gados dominēja pieeja, saskaņā ar kuru M-ā iekļautas dažāda veida darbības, kas kalpo raž. procesu: produkcija transportēšana, uzglabāšana, noliktavu darbība, šķirošana, pārdošana un viss to operāciju klāsts, ko veic vairumtirgotāji, mazumtirgotāji-M lietošana tiek ierobežota tikai ar apgrozījuma sfēru.
60. gadu beigās marketinga kā sadales un apgrozības sistēmas izpratni nomaina formulējums, ka marketings ir sistēma, pēc kuras saimniecisko lēmumu pieņemšanas pamatā ir tirgus informācija, bet šo lēmumu pamatotību pārbauda preču realizācijas gaitā. (T. Levits)
70. gados populārs atzinums, ka galvenais M sistēmas princips ir orientācija uz patērētāju. (F. Kotlers)
80. gados šī koncepcija attīstījās tālāk un ietvaros izveidojās īpašs virziens- makromarketings (visu organizāciju uzdevums ir noteikt patērētāju vajadzības, vēlmes, intereses mērķtirgū un nodrošināt to apmierināšanu daudz efektīvāk par konkurentu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties