Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,63 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,86
Pirkt
Identifikators:376182
Vērtējums:
Publicēts: 13.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Rimi Baltic
Rimi Baltic veikalu tīkls ir Zviedrijas mazumtirdzniecības kompānijas ICA AB meitasuzņēmums. Baltijas valstīs Rimi Baltic pārstāvēts ar uzņēmumiem Rimi Latvia, Rimi Lietuva un Rimi Eesti Food. Latvijā šobrīd ir 31 Rimi lielveikali, 13 Rimi hipermārketi un 55 Supernetto veikali, kā arī Baltijas valstīs lielākais un modernākais izplatīšanas centrs, kas piegādā preces Rimi veikaliem visā Latvijā. Rimi Latvia šobrīd nodrošina darbu 5100 cilvēkiem.

Pircēju mērķa grupas.
Rimi Latvia gan paši veic pircēju aptaujas, gan pērk šos pakalpojumus no augsti kvalificētām kompānijām. Uzņēmumam ir konkrētas mērķa grupas, jo viņu pircēju auditorija tiek segmentēta. Pamatā mērķauditorija ir sievietes vecumā no 20-50 gadiem un ģimenes. Jo nenoliedzams ir fakts, ka tieši sievietes ir tās, kas rūpējās par ģimenes pavardu.
Kā rāda pircēju aptaujas, Rimi lielveikaliem ir pozitīvs tēls un 99% atpazīstamība mērķa auditorijā visā Latvijā.

Galvenie virzīšanas mērķi un uzdevumi.
Galvenais preču virzīšanas mērķis ir reklamēt veikalu Rimi. Tā vērtības, personīgu attieksmi, atbalstu latviešu ražotājiem. Rimi Latvia ir bijušas tādas reklāmas kampaņas, kā „tuvāk sirdij, tuvāk mājām”( tā liekot pircējiem saistīt Rimi ar to, ka tas pircējiem ir savējais); „Latvijas stāsti”( Lai atbalstītu un izceltu vietējos ražotājus, kā arī mudinātu Latvijas iedzīvotājus arvien vairāk izvēlēties Latvijas preces, Rimi turpina īstenot Latvijas ražotāju un zemnieku atbalsta politiku un 2008. g. rudenī uzsāka īpašu kampaņu "Latvijas stāsti". Rimi uzrunājis un apkopojis vairāku vietējo ražotāju un zemnieku dzīvesstāstus un interesantākos notikumus no viņu darba ikdienas.
RIMI Latvia galvenais nākotnes mērķis, uz kuru tiek balstīta visa turpmākā stratēģija, ir iekarot vēl lielāku Latvijas tirgus daļu un nostiprināt savas pozīcijas Latvijas lielveikalu tirgū. Kopš RIMI Latvia dibināšanas 2001.gadā un kompāniju ICA AB (Zviedrija) un KESKO FOOD Ltd. apvienošanas RIMI Latvia ir strauji paplašinājis savu darbību Latvijas tirgū. Saglabāt vadošās līdera pozīcijas Latvijas pārtikas tirgū, paplašinot lielveikalu tīklu visā Latvijā. Būt pircēju iecienītākajiem lielveikaliem, piedāvājot vispieprasītāko sortimentu, Latvijas pircējiem pieņemamas cenas un vislabāko klientu servisu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,39 €
Materiālu komplekts Nr. 1124258
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pircēju mērķa grupu analīze preču virzīšanas aspektā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/376182

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties