Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,26 (13%)
Cena ar atlaidi*:
1,73
Pirkt
Identifikators:357219
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mūsu ātri mainīga globālā pasaulē kompānijai jāīsteno monitoringu 6 pamat faktorus: demogrāfiskas, ekonomiskas, dabas, tehnoloģiskas, politiskas (likumdošana) un sociālas (kultūras). Visi faktori mēs apskatīsim atsevišķi, bet jāpieviers uzmanību arī tas nejaušas saskarsmes. Piemēram, dzimstības palielināšana (demogrāfiskais faktors) veda pie resursu noplicinājums un apkārtējās vides piesārņošana (dabas faktors), kas piespiest cilvēkus prasīt pieņemt jaunus likumus (politiskais faktors).
Demogrāfiski faktori.
Pirmais svarīgs makrofaktors ir iedzīvotāji, kuri veido dažādi tirgi. Marketologi vēro par iedzīvotāju skaitu un augšanas tempu dažādas pilsētas, reģionos un valsti; vecuma struktūrai un etniskais sastāvs; izglītības līmenis; mājsaimniecības struktūra; reģionālas atšķirības.
Dažādu pasaules valstu iedzīvotāji atšķiras ar vecumu struktūru. Vienā polā- Meksika, valsts ar ļoti jauniem un ātri augošiem iedzīvotājiem, uz cita polā- Japānā, iedzīvotāji kurā ir vieni no vecajiem pasaulē. Ja Meksikā populārākas preces ir piens, bērnu autiņi, skolas piedarījumi un rotaļlietas, tad Japānā patērē daudz vairāk preces kuri ir piemēroti vēcākiem cilvēkiem. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskā mārketinga vide”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/357219

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties